Nog een keer dan (vanwege te veel keuze)


Je kan ook voor een donkere bij de Hornbach kijken en dan het Aquasand van 0,4-0,8mm en die bezorgen het ook thuis. Qua kosten maakt hem dat niet veel zie ik.
Zelf heb ik liever een donkere bodem maar goed smaken verschillen.
 
Ook in zwart en grijs te koop dacht ik:

 
Ik sta op het punt om 4 van deze te kopen
https://www.amazon.nl/dp/B0071M9BAK/?coliid=I1DDOAMFAR01QE&colid=35Y7WSICO55TE&th=1

7 kuhli's
geen barbeel soorten
maanvis
gourami
otocinclus
betta
zalmpjes

Wel of niet doen?? Prijs is redelijk hoog maar goedkoper dan LFS en hoef niet te sjouwen
Tis een uitdaging om het zo wit te houden, dat zeg ik er wel bij ;)
En vooral lichtere vissen kleuren mooier tegen een donkere onder/achtergrond, die vallen anders nogal weg.
 
Ik heb gekeken naar die van Hornbach, ik vind die lichte 0,4 - 1,4 ook wel mooi ook goeie prijs dat zeker, maar is dat wat voor mijn Kuhli's ?
 
Ik heb gekeken naar die van Hornbach, ik vind die lichte 0,4 - 1,4 ook wel mooi ook goeie prijs dat zeker, maar is dat wat voor mijn Kuhli's ?

Het is afgerond en fijn dus ik zou niet weten waarom niet. Ik heb er altijd Panda s op gehouden.
 
John.. waar zit die hornbach ongeveer (even voor mn idee, want damn wat heb ik een hekel aan met de auto de stad in)
 
Heerlijk je tong verbranden omdat je met je vingers niet meer voelt hoe heet het is.
Geen last van; zó heet komt die koffie nie uit het apparaat. Na 5 (of 10 minuten voor de gevoeligere mond) minuten gewoon drinkbaar.

John.. waar zit die hornbach ongeveer (even voor mn idee, want damn wat heb ik een hekel aan met de auto de stad in)
Houtdraaier 1 8447 GG Heerenveen zegt Google
Net onder de A7, ten noordwesetn van het Abe Lenstra Stadion, op een industrieterrein.
 
John.. waar zit die hornbach ongeveer (even voor mn idee, want damn wat heb ik een hekel aan met de auto de stad in)

Ja moet je mij niet vragen want ik woon in Grunn he. Maar Lara heeft het al uitgezocht zo te zien :DD
Maar waarom erheen als het ook thuis bezorgd kan worden?
 
Geen last van; zó heet komt die koffie nie uit het apparaat. Na 5 (of 10 minuten voor de gevoeligere mond) minuten gewoon drinkbaar.


Houtdraaier 1 8447 GG Heerenveen zegt Google
Net onder de A7, ten noordwesetn van het Abe Lenstra Stadion, op een industrieterrein.
Er zit hier echt geen Hornbach in het dorp enne Abe Lenstra Stadion zit al haast een jaar of 20 niet meer in noord.. whahaha

Helaas Grunn is de dichtst bijzijnde of anders Zwolle
 

Had ik gezien, maar wil niet graag nog een keer de zelfde fout maken.. ik denk dat die van Hornbach door iets grotere korrel wat fijner voor de modderkruipers gaat zijn..

Die ook al dure brut rivierzand die er nu inzit slaat helemaal dicht...
 
Ja moet je mij niet vragen want ik woon in Grunn he. Maar Lara heeft het al uitgezocht zo te zien :DD
Maar waarom erheen als het ook thuis bezorgd kan worden?

Ja ik bedoel ook 'Staad' of woon jij op de vlakte ?

Ik hou niet van bestellen/bezorgen, nu ook gedaan toch weer fout gekozen

Ik hou van zien, even ruiken, even voelen even ruiken

👀👂
👃
👅
 
Kan niet he, 1.5 meter aanhouden
 
Er zit hier echt geen Hornbach in het dorp enne Abe Lenstra Stadion zit al haast een jaar of 20 niet meer in noord.. whahaha

Helaas Grunn is de dichtst bijzijnde of anders Zwolle
Als 'whahaha' je reactie is; dan leer je zelf maar googelen...(y)
 
Als 'whahaha' je reactie is; dan leer je zelf maar googelen...(y)

Ja/Nee gewoon grappig waar Google mee komt stadion is zelfs al 26 jaar geleden verhuisd, allemachies wat gaan de jaren hard

Maar echt Google is ook wel es in de war..
de filiaal zoeker van Hornabach.nl weet het beter

2020-10-16_20-50-19.png
 
Google maakt er zeer regelmatig een potje van, ook met foto's van vissoorten, maar ook met adressen, bij ons in het dorp staan al een jaar of 4, 2 nieuwbouwwoningen met een andere adressering, echter op google streetview staat nog het oude pand met het oude adres
 
Ja/Nee gewoon grappig waar Google mee komt stadion is zelfs al 26 jaar geleden verhuisd, allemachies wat gaan de jaren hard

Maar echt Google is ook wel es in de war..
de filiaal zoeker van Hornabach.nl weet het beter

Bekijk bijlage 310073
Zo blijkt. Zo'n grove fout ben ik niet eerder tegengekomen van ze..
 
3 of 4 X 25kg voor 120 X 45 ?
Zetten ze er weer geen liters bij pfffffffffffffff
 
Anders haal je het hier maar in Grunn bij de Hornbach want die zit er in elk geval en ik heb dan nog een kop oploskoffie voor je :DD ;)
 
3 of 4 X 25kg voor 120 X 45 ?
Zetten ze er weer geen liters bij pfffffffffffffff

Wordt dat niet erg veel zand? Tenzij je de bak tot halfweg vol wil leggen?

Als je uitgaat van gemiddeld 5cm bodem, wat al vrij veel is, dan is de som:
120x45x5= 27 liter inhoud.

Om van liters naar kg te komen ongeveer x1, 5 à 1,6.

= maximaal 43kg = minder dan 2 zakken van 25kg?


Of begrijp ik het verkeerd?
 
Ik snapte het ook al niet.
Ik begon met 4 zakken van 25 kg voor mijn bakkie. Voor de Geo's nog een extra zak erbij gehaald.
 

Terug
Bovenaan