N
Nouk
Guest
Zoals ik in mijn voorsteltopic al liet weten, zijn mijn vriend en ik echte beginners. We konden het aquarium overnemen van een collega en nadat we langere tijd ons huiswerk hadden gedaan, besloten we ervoor te gaan. Ik denk dat we ons goed ingelezen hebben, maar jullie hebben uiteraard veel ervaring en zien misschien dingen die wij over het hoofd hebben gezien. Ik sta daarom altijd open voor jullie adviezen en tips! Bij deze zal ik jullie onze bak laten zien.
We hebben een Ferplast Cayman 110 bak (110x45x48,5). Wanneer jullie geïnteresseerd zijn in het type filter, lampen of andere technische dingen... die zal ik mijn vriend moeten vragen want daar heb ik geen weet van 😀
In de bak zitten een aantal grotere planten, verder wat kleinere, zoals te zien. In het midden een soort stenen stronk (lastig uit te leggen). Ik wil dit misschien nog door hout vervangen, maar voor nu leek het ons goed.
In de bak zitten de volgende vissen:
10 x Neon tetra
5 x Platy
4 x Pseudomugil furcatus / vorkstaart regenboogvis
10 x Japonica garnalen
2 x Gyrinocheilus aymonieri / siamese algeneter goud
En wat foto's:
Met het opstarten
Met de eerste bewoners
En wat foto's van de bewoners erbij
We hebben een Ferplast Cayman 110 bak (110x45x48,5). Wanneer jullie geïnteresseerd zijn in het type filter, lampen of andere technische dingen... die zal ik mijn vriend moeten vragen want daar heb ik geen weet van 😀
In de bak zitten een aantal grotere planten, verder wat kleinere, zoals te zien. In het midden een soort stenen stronk (lastig uit te leggen). Ik wil dit misschien nog door hout vervangen, maar voor nu leek het ons goed.
In de bak zitten de volgende vissen:
10 x Neon tetra
5 x Platy
4 x Pseudomugil furcatus / vorkstaart regenboogvis
10 x Japonica garnalen
2 x Gyrinocheilus aymonieri / siamese algeneter goud
En wat foto's:
Met het opstarten
Met de eerste bewoners
En wat foto's van de bewoners erbij
, maar ze kosten wel wat meer dan bijvoorbeeld ancistrussen. Er is ook een prachtige ancistrus soort, die pikzwart is met fel witte vinnen.