O nee weer een Vivarium topic?!


Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Berichten
4,186
Ach ja we zijn o zo blij dat het doorgaat.

Wat willen jullie daar bekijken en of kopen.
Heb je een waslijst ?
Of ga je voor een bepaald product?
Of voor vissen?

Ik ben benieuwd.

Lets make a nice ideas.
 
Ik ga niet met een specifiek lijstje, maar heb genoeg dingen in mijn hoofd die ik graag wil hebben.
Er is genoeg om te zien en te ontdekken, mensen te begroeten, etc. Gewoon een mooie dag.
 
Ik wil Ancistruz daar ontmoeten. En de zee-afdeling zien, want de vorige keer heb ik daar niks van meegekregen. Ik was met iemand die te weinig geduld had om het hele vivarium met mij door te gaan. (Nu ben ik lekker alleen.) Verder laat ik me verrassen. 🙃 Er is niets wat ik strikt nodig heb, maar des te meer waar ik alsnog mee thuis kan komen. Ik probeer mijn rijbewijs nog even niet te halen zodat ik niet "voor de zekerheid" een aanhanger mee kan nemen voor spullen.........
 
Ben er nog nooit geweest, wel 1x bijna maar dan kwam er weer wat tussen.
Ben alleen geen fan van drukte en schuifelen om wat te kunnen zien misschien is dat ook een van de redenen dat ik er nog nooit geweest ben....
Vindt wel garnalen en het houden ervan interessant , dat dan weer wel.
 

Het zou al iets heeeel speciaal moeten zijn om mij het te doen kopen. Alle bakken zitten vol en toebehoren koop ik nu wel rechtstreeks bij de fabrikant of groothandel😁
 

Het zou al iets heeeel speciaal moeten zijn om mij het te doen kopen. Alle bakken zitten vol en toebehoren koop ik nu wel rechtstreeks bij de fabrikant of groothandel😁

Je verkoopt je 150 bak en komt een grotere dus je krijgt weer ruimte toch?
 
Je verkoopt je 150 bak en komt een grotere dus je krijgt weer ruimte toch?
Ze komen hem vanavond al ophalen 😂
Maar dat geeft me enkel ruimte om de vissen te houden die ik al heb 😅
Kweker zijnde kan ik niet zomaar vanalles van vissen samen gooien.

(for real, een 150x60x50 bak gaat weg en een 150x90x70 komt in de plaats)
 

Terug
Bovenaan