Once upon a time van martinez


Heel mooi! Misschien een kleine tip, mocht je water verversen, dan kan je met een beetje schoonmaakazijn op een doekje proberen de kalkaanslag wat weg te poetsen. Maar verder heb ik er niets op aan te merken, het ziet er prachtig uit, ik hoop dat je hiermee scoort op de beurs!
 
Prachtig is dit bakje.
Heel nieuwsgierig, hoe ga je dit vervoeren zodat het zo optimaal mogelijk aankomt op de beurs?
 
Bijna ja bijna
20171104_180051.jpg
20171104_180107.jpg
 
Mooi, mos ziet er ook weer goed uit!
 
Prachtig! We zien de trofee wel verschijnen ;)
 
Veel succes op de wedstrijd Martin !!!
 
Prachtig, heel veel succes!
 
Veel succes, zal het bakje zondag wel in het echt zien!
 
Succes , zondag is het ook te zien met de anderen natuurlijk. Ziet er fraai uit, ik doe het je niet na
 
Heel mooi! Ik ga duimen voor je!
 
Heel erg mooi! Je hebt er duidelijk talent voor :) Zal ze morgen in levende lijve aanschouwen.
 
Ik ben zelf nog niet geweest. Iemand anders heeft deze fotootjes gemaakt. Ik weet niet hoe groot de concurrentie is en of ik een kans maak. Ik ga zelf morgen, erg benieuwd ben ik.
 
Ik ben zelf nog niet geweest. Iemand anders heeft deze fotootjes gemaakt. Ik weet niet hoe groot de concurrentie is en of ik een kans maak. Ik ga zelf morgen, erg benieuwd ben ik.

Nou ik denk dat je wel veel kans maakt hoor! Je was iig bij de betere bakjes ingedeeld vond ik zo!
 
Wauw wat prachtig! Nu vind ik het nog jammerder (is dat een woord?) dat ik niet kan gaan! Ik ga je geen succes wensen want die bak heeft dat niet nodig. Veel plezier!
 
Prachtig, Martin! Gefeliciteerd!
 

Terug
Bovenaan