Wat is er nieuw

Onderdelen Fluval 303???

chiefyves

Member
Lid geworden
24 maart 2026
Leeftijd
55
Een goedemiddag, heb vandaag een Fluval 303 gratis kunnen bemachtigen maar is enkel de potfilter met inhoud en geen in-en uitstroomverbindingen en kraantjes bij.
Weet er iemand waar ik nog onderdelen kan terugvinden voor dit type?
Alvast bedankt!
Grts,
Chiefyves

Lijkt me dat alle reguliere slangen etc daar gewoon op passen? Neem dat ding mee naar een aquariumzaak of intratuin ofzo en kijk wat past. De originele in/uitlaat zal je wellicht lastig kunnen vinden maar des te meer reden om een mooie stalen of glazen set te nemen. Of zo je wil gewoon een spraybay of whatever van een ander merk.

Lijkt me dat alle reguliere slangen etc daar gewoon op passen? Neem dat ding mee naar een aquariumzaak of intratuin ofzo en kijk wat past. De originele in/uitlaat zal je wellicht lastig kunnen vinden maar des te meer reden om een mooie stalen of glazen set te nemen. Of zo je wil gewoon een spraybay of whatever van een ander merk.
Bedankt voor de reactie, lijkt me idd de enige optie...

Bedankt voor de reactie, lijkt me idd de enige optie...
Geen dank. Als het enige geruststelling is - het maakt voor de werking niets uit. Ik ben dol op eheim filters, maar die groene slangen en buizen vind ik echt geen porem. Kun je prima vervangen, zolang de diameter maar klopt.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan