Wat is er nieuw

Online planten bestellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tom46rossi
  • Startdatum Startdatum
T

Tom46rossi

Guest
Hallo

Waar bestellen jullie online jullie planten. Kunnen jullie mij goede, betrouwbare websites aanraden?

Groetjes

Tom

Bedankt voor jullie antwoord!Versturen die ook naar Belgi�?

Groetjes

Tom

Kijk maar eens bij hun klantenservice 😉

"Levering naar Belgi�
Bij Aquaplantsonline kunt u ook uw bestelling naar Belgi� laten versturen. Kijk voor de verzendkosten op onze klantenservicepagina, verzendkosten. De levertijd naar Belgi� wijkt af dan die van Nederland. Normaal gesproken levert PostNL binnen 2-4 dagen uw bestelling af op uw afleveradres."

Is inderdaad topzaak. Enkele keren besteld, altijd correcte service.

Ik heb laatst ook bij aquaplantsonline besteld en ik kan zo ook zeker aanbevelen 🙂

Hallo Tom,

wij hebben ook goede ervaringen bij aquarium-planten.nl

Aquaplantsonline ken ik ook. Goede zaak naar mijn mening. Levering en service zijn prima en niet te duur.

Verder hebben ze goede levendige planten die makkelijk te onderhouden zijn(lees: weinig water nodig 😉

Ik bestel in de regel bij Aquaplantsonline en dat bevalt me prima daar.

Bedankt allemaal voor de antwoorden!! Ik ben men 80cm bak aant ombouwen naar ZA biotoop. Kan ik makkelijk de juiste planten zoeken!

Tom

Ik heb de planten bij Aquarium123.nl besteld. Zijn gisteren bezorgd. Goede service per mail en per whatsapp. Uitgebreide review volgt van het weekend.
Foto nadat ik ze gisteren uitgepakt had:
IMG_0454.jpg

Ik heb geen ervaring met andere (dit is mijn eerste aquarium)

Ok dank je wel Suzanne!

Tom

Bij aquaplantsonline.nl en de laatste keer bij aquariumplanten.com beide zijn goed bevallen.

Dank je wel Bartman!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan