Ons stukje zee


Laatst bewerkt:
Kijk eens naar een lido 120 heeft op de hoogte na bijna de zelfde afmetingen als de eerste die je opnoemde mooi kastje eronder overloopcombinatie en sumpje erin zal beter werken heb ik het vermoeden vergeten niet setje aanschaffen zal geen probleem zijn ik heb leergeld gegeven spaar wat langer door een investeer wat meer zodat je wat groter kunt gaan zal op Den duur net zo duur zijn als een klein bakje
 
De inrichting is klaar nu kan hij draaien

20170112_094646.jpg
20170112_094713.jpg
20170112_094701.jpg
 
Ziet er mooi uit hoor. Drukken die kilo s stenen niet op het glas en moet daar niet eerst iets onder?
 
Is die 0,5W niet van toepassing op de gewone buizen dan?

Over het algemeen wordt aanbevolen om bij gebruik van T5 verlichting 1W per liter en bij LED 0,5W per liter water aan te houden. Als je alleen van plan bent om koralen te houden die geen felle verlichting nodig hebben of alleen vissen dan is het met minder prima te doen.
 
Daar zitten ruimtes tussen een er staat een stromingspomp op gericht als deze bak straks goed draait komt de stromingspomp uit de 60 cm er nog bij ik denk Day het wel meevalt over een tijdje zal de kolom ook niet met wit zijn hoop ik
 
Ziet er leuk uit patty
Ziet er mooi uit hoor. Drukken die kilo s stenen niet op het glas en moet daar niet eerst iets onder?
volgens dat ik het begrepen heb is bij bescherming onder de stenen het risico van ophoping van afval en ongewenste bacteriën te groot. De stenen worden ook rechtstreeks op het glas gelegd om ondergraven door vissen een andere dieren te vermijden.
Die drukpunten dat valt heus wel mee eens er water in de bak is, Er in leggen is wel voorzichtig werken.
 
Er in leggen is wel voorzichtig werken.

Een dan kom ik aan met mijn over belaste pols waarin ik weinig kracht heb een regelmatig iets uit laat vallen :stars: heb een paar keer echt gedacht nu is die stuk die bodem maar alles blijft na 3 dagen nog steeds droog dus het valt mee
 
Over het algemeen wordt aanbevolen om bij gebruik van T5 verlichting 1W per liter en bij LED 0,5W per liter water aan te houden. Als je alleen van plan bent om koralen te houden die geen felle verlichting nodig hebben of alleen vissen dan is het met minder prima te doen.

Ja ik wil koralen en de bak die ik op het oog heb is 85 liter en heeft 0,9W pl licht erboven.
 
Mijn droom ooit een zeeaquarium, fantastisch. Keertje voor een aquariumzaak foto's gemaakt zo mooi.
 
hmmm raar heb van de week een foto gepost en die is niet hier op gekomen dus nu nogmaals

16142717_1099147730207502_6214424638297844676_n.jpg


hij begint nu bruin te kleuren kan niet eens zeggen dat ik het storend vind
 
Hier een foto van de zijkant de bak is sinds afgelopen zaterdag wat troebel ik vermoed waterbloei
20170123_181711.jpg
 
Door omstandigheden lang niets meer geplaatst en geen update meer gedaan.
3 wkn terug zijn de koralen en de garnaal, zee-egel, en de slakken over geplaatst vandaag de eerste vis geplaatst onze Henkie voelde zich gelijk thuis hij heeft nog een zware klus te klaren

20170311_170636.jpg
20170311_170259.jpg
20170311_170250.jpg
 
Doet hij zn werk naar behoren? De egel hier dus wel die we vanaf zaterdag hebben. Waar hij heeft gekropen is het steen geheel schoon gemaakt.
 

Terug
Bovenaan