Onvoldoende rechten

theo1964

New member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 juli 2024
Berichten
4
Leeftijd
60
Locatie
Nijmegen
Hallo allemaal,
Ik kan bij gevraagd of aangeboden niet reageren omdat er niet voldoende rechten zijn.
Had al gepoogd wat te vinden maar er staat dan dat je wel via pb kan reageren maar dat gaat ook niet.
Is dit iets wat je moet opbouwen of doe ik iets verkeerd?
Fijne zondag
 
Hallo allemaal,
Ik kan bij gevraagd of aangeboden niet reageren omdat er niet voldoende rechten zijn.
Had al gepoogd wat te vinden maar er staat dan dat je wel via pb kan reageren maar dat gaat ook niet.
Is dit iets wat je moet opbouwen of doe ik iets verkeerd?
Fijne zondag
Heb ik er ook altijd bij staan. Geen idee waar dat aan ligt of hoe dat komt 🤷‍♂️
 
klik op de naam links, dan zie je 'start privéconversatie', klik, en dan opent zich een pbscherm.
 
Ik denk om een biedingstrijd etc te voorkomen. Je kan daar alleen een topic posten, reageren of bieden gaat privé.
 
Doe het zoals Lysia zegt.
Alleen de leiding heeft hier meer als voldoende rechten,😀om lekkage te voorkomen.
Maar ik dacht in het begin ook dat het was om onnodige handel te voorkomen maar het staat er gewoon ongelukkig opgeschreven.
 
Dank jullie wel voor de oplossing
Snapte er niets van
 
In die secties kun je alleen reageren via de pb en niet in de topics zelf.
 
Staat ook in de toelichting voor de secties;)

 
Ik denk om een biedingstrijd etc te voorkomen. Je kan daar alleen een topic posten, reageren of bieden gaat privé.
Ook omdat men anders info als adres en telefoonnummers openbaar maakt bij interesse en dat is ook niet de bedoeling.
 
Terug
Bovenaan