Wat is er nieuw

Ook ik zal mij even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Teunis
  • Startdatum Startdatum
T

Teunis

Guest
Ik ben Teunis, 60 jaar en al even bezig met de hobby.
Begonnen met een 60 cm bakkie, toen 80 cm toen 1,2 m en de grootste maat was 2 m.
Van lieverlee weer terug in maten en nu een 60 cm bakje met endlers en een nanobakje met vuurgarnalen.
De vissen die ik heb gehouden zijn guppen, endlers, platy, andere levendbarenden, dwerg- en malawichicliden, killies en diverse "gezelschapsbak visjes".
Sinds kort gegrepen door de garnalen. Op dat forum zal ik het meest te vinden zijn.

Van harte welkom hier op het forum! :petjeaf:
Als je al even bezig bent zul je vast een hoop kennis in huis hebben. Voel je vrij om te reageren en zo kennis en ideeën uit te wisselen met elkaar. Leuk om te lezen welke bakken je allemaal gehad hebt en dat je nu terug bent gegaan naar een 60 cm bakje. Wat is hiervoor de reden geweest?

Hoogheid, het heeft verschillende oorzaken (ook de teruggang is overigens in stapjes gegaan), en te maken met groeiende kinderen, steeds minder tijd willen spenderen, verhuizingen, drukke baan, scheiding, verhuizen van west naar noordoost en nú met een stukje eigenwijzeneuzigheid, ik wil mezelf bewijzen dat ook kleine bakjes, zelfs een nanobakje van 30 liter, met low tech stabiel te houden zijn.
De kennis is vooral low tech, dus.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan