Op naar Malawi in stappen, stap 2


Ronbrab

Member
Lid geworden
9 februari 2021
Berichten
21
Leeftijd
68
Hallo Malawi liefhebbers, een oude hobby is weer opgepakt!:)
Na een inlees periode en keuze stress heb ik vandaag mijn nieuwe aquarium besteld. Het is geworden een Oase Highline 400 ( 140/50/63) met een Biomaster thermo 6oo. premium led 120 / led eac control/ eco drift 8.2 wave pump en temp control. Strakke bak vind k zelf. Ik was aanvankelijk wat huiverig voor de interne aanzuiging in de bodem van het aquarium maar ze hebben me overtuigd dat dat safe is. Er is een wat langere levertijd, aan de ene kant jammer maar een goed teken voor de "hobby". Op naar de volgende stap, de scape bedenken en verder inlezen. wordt vervolgd........
 
Naar verwachting wordt de oase highline 400 geleverd 1e wk april. Dan kan ik eindelijk met de opstart beginnen. Inmiddels de oase biomaster thermo 600 ingewisseld voor de 850. Toch nog wat meer capaciteit en filtermassa. Ook is de verwarming hiervan sterker. Ik hem inmiddels veel gelezen op internet en dit forum. Dat helpt enorm. Ik ga ruim de tijd nemen met indraaien. Voor de hardscape heb ik 40kg Seiryu stenen al in huis.
wordt vervolgd.......
 

Terug
Bovenaan