Seabait
Well-known member
Knap gedaan en leuk die weerspiegeling in het glas!
Flinke..... goudvissen in je bad! 😉
Flinke..... goudvissen in je bad! 😉
Bertus zei:kan ik dus beter het aquarium 7 dagen laten indraaien, direct de filter met de visjes verhuizen (dus zonder de filter uit te kuisen).
Dat wil niet zeggen , dat de bak dan al stabiel is, he.
Vind een vijver filter is toch anders ,dan voor aquarium.
Of is het in het bad? dat omvallen?
BeeBo4ever zei:Bertus zei:kan ik dus beter het aquarium 7 dagen laten indraaien, direct de filter met de visjes verhuizen (dus zonder de filter uit te kuisen).
Dat wil niet zeggen , dat de bak dan al stabiel is, he.
Vind een vijver filter is toch anders ,dan voor aquarium.
Of is het in het bad? dat omvallen?
Ja,nu in het bad, waar ze voorlopig zitten.
Maar ik weet natuurlijk niet hoe lang hij dit al doet...
Ik zag hem het precies ook wel doen toen ik ze ging halen daarstraks in de vijver..
Bertus zei:Had je het bad goed schoongemaakt, voor eventuele zeepresten?
Patries zei:Begrijpelijk wat enorm klote zeg.
Het was natuurlijk ook echt geen ideale situatie.
Je waterwaarde's zullen echt niet goed geweest zijn en dan de verhuis stress erbij is waarschijnlijk fataal geworden.
Voor nu je aquarium gewoon lekker een week of 3-4 laten draaien en voordat je dan nieuwe vissen gaat plaatsen eerst je waterwaarde's even goed (laten) controleren.
Sterkte met je verlies. x
BeeBo4ever zei:Ik heb intussen een andere account aangemaakt hier op het forum omdat mijn forumnaam nu verwijst naar mijn ex.
Als jullie me zoeken, ik ben hier nu onder de naam AnjaSharpei.
Vele groetjes... Xxx
Anja
Seabait zei:Is allemaal wat maar komst vast wel goed!
BeeBo4ever zei:Ik heb intussen een andere account aangemaakt hier op het forum omdat mijn forumnaam nu verwijst naar mijn ex.
Als jullie me zoeken, ik ben hier nu onder de naam AnjaSharpei.
Vele groetjes... Xxx
Anja
Je had ook een berichtje naar beheer kunnen doen dan veranderen ze gewoon de naam van je oude account...
BlubFan zei:Erg jammer van je vissen. Ik hoop dat je volgende keer het kan opbrengen om na een lange werkdag aandacht aan je vissen te geven
Ik hoop dat jij het de volgende keer kan opbrengen je trieste commentaar voor je te houden volgende keer. BAH!BlubFan zei:Erg jammer van je vissen. Ik hoop dat je volgende keer het kan opbrengen om na een lange werkdag aandacht aan je vissen te geven
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.