Opeens een babyslakje uit het niets


Hier een lfs die beide benamingen gebruikt in de advertentie :DD

 
Dat snap ik, maar kun je, evt in onzichtbare kleur, de foutieve spelling ergens op die pagina kwijt zodat het artikel gevonden wordt door google. Verder in het artikel de juiste spelling

Vroeger....lees een paar jaar geleden werd dat inderdaad veel gedaan. Dat wordt door Google Black Hat SEO genoemd en is alleen bedoeld om de zoekresultaten te beinvloeden. Google beloond dat door je hele site uit de zoekresultaten te halen.....dat moesten we maar niet doen ;)
 
Hier een lfs die beide benamingen gebruikt in de advertentie :DD

Dat wordt dus bewust gedaan om maar bovenaan in Google te komen. En zo blijft de foutieve naam maar naar voren komen...
 
Gelukkig zijn er mensen die daar van af weten, en dus voorkomen dat je dit doet en je jezelf in de vingers snijdt. Weer wat geleerd : )
 
Dat wordt dus bewust gedaan om maar bovenaan in Google te komen. En zo blijft de foutieve naam maar naar voren komen...
Kijk daar was ik nog niet opgekomen dus de lfs doet hier een slimme zet :DD
 
Dat wordt dus bewust gedaan om maar bovenaan in Google te komen. En zo blijft de foutieve naam maar naar voren komen...
En zo ontstaan in het Nederlands uiteindelijk ook nieuwe woorden. Doe het maar vaak genoeg fout en het wordt vanzelf normaal.. Kijk maar naar het woord overnieuw. Feitelijk is dat een contaminatie tussen 'opnieuw' en 'over' maar het wordt zo vaak gebruikt dat men het nu een beetje als correct begint te zien. Mij benieuwen of dat uiteindelijk met wetenschappelijke namen ook zal gebeuren ;)

Maar goed, dit heeft niets meer met de slakjes te maken. Sorry!
 

Terug
Bovenaan