Wat is er nieuw

open aquarium ronde hoeken 80/90 cm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roksietoksie
  • Startdatum Startdatum
R

Roksietoksie

Guest
Hoi. Ik heb me helemaal scheel gezocht maar ik kan nergens een 80/90 cm aquarium vinden met een open bak en ronde hoeken... ik heb hier ook de zoekopdracht gedaan en de topics die ik tegenkwam gingen over een JAD aquarium en een OTL aquarium met arcadia verlichting.
Kan iemand mij helpen aan een nederlandse verkoper?
Ook de caymann, ocean free of de fluval fresh zijn nergens te vinden. Daarnaast voldoen de caymann en de fluval niet echt aan mijn eisen.
Please help!!
Ik zoek dit aquarium:
OF-3feet-aquarium-500x500.JPG

google maar eens op aquaria round square

Sorry maar ik ben al een week elke dag aan het googlen... ik vraag bet hier omdat ik alleen maar buitenlandse webwinkels kan vinden..
Ik heb ze gezien in Duitsland, Engeland, zelfs in Bangladesh maar ik wil er graag een van hier in de buurt zodat als er wat mee is, ik ermee naar de winkel terug kan...
Dus bedankt voor je reactie maar ook die leverde niks op...

Je zou kunnen proberen bij de LFS of ze er 1 apart voor je kunnen bestellen. Vaak kunnen ze namelijk een stuk meer bij bestellen dan dat er daadwerkelijk in de winkel staat.

Ze zijn er wel hoor, van die grootte(tot 100 cm)heb ik ooit op de limbeurs gezien, hebt toen dezelfde voor mijn vrouw meegenomen, alleen was deze maar 50cm in lengte.
Welke verkoper was dit toen? dat weet ik niet meer, wel waren het Duitstalige mensen.

Ok bedankt voir jullie antwoord. Wat is een LFS? :S

De Fresh is gewoon bij Pet's Place te halen, maar heeft inderdaad geen ronde hoeken.

Ja en het mooie van de fresh is dat hij hier bij pets place 700 euro is en in duitsland bij de hornbach maar 450. Dat scheelt wel heel veel... 😛

Detail. 😛 Ik heb hem zelf van de Pet's Place, maar dat was tijdens een 20% kortingsactie, waardoor het nog te doen was.

is ook niet zo verwonderlijk die prijs rondingen in glas maken is nog niet zo eenvoudig en zeker niet in de maat die jij opgeeft
wat mischien een optie is om eens te informeren bij een bedrijf wat acryl bakken levert
bv deze firma http://www.aqua-ocean.nl/?zenid=e2kjfik ... ct0gnmn374

succes

groet

jaap

flipper34 zei:
is ook niet zo verwonderlijk die prijs rondingen in glas maken is nog niet zo eenvoudig en zeker niet in de maat die jij opgeeft
wat mischien een optie is om eens te informeren bij een bedrijf wat acryl bakken levert

Volgens mij is dat geen glas maar acryl.

luc zou best eens kunnen zijn

een aantal jaren geleden ben ik glazen baken tegen gekomen die verkocht werden al accu bak ook in vrij grote maten zie dat eigenlijk de laatste tijd niet meer
weet ook niet of deze nog gemaakt worden

groet

jaap

Bedankt Jaap. Ik heb een mail gestuurd naar aqua- ocean.
Ik heb bericht van aquaria veldhuis. Ze kunnen hem zelf maken voor 850 euro... kaal glas.. dus eens kijken of aqua ocean een beter bod heeft 🙂

Verder houd ik marktplaats al in de gaten...
We zien het wel. Ik houd jullie op de hoogte!

Ben trouwens bij aqua compleet geweest, die zeiden dat het niet meer te koop is. En zelf konden ze het niet maken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan