Opgelicht door LFS of niet?


Dat verkopers geen kennis hebben van het product dat ze verkopen is geen uniek euvel van de dierenwinkel dat is min of meer standaard.
Op zich is dat geen probleem zolang ze maar niet gaan doen of dat wel zo is.
Ik koop heel vel zaken online juist omdat je dan in zijn algemeenheid exactere info over het product dat je koopt krijgt
 
Het lijkt mij nuttig om eerst je zelf zo goed mogelijk te informeren over wat je wilt met je aquarium en over vissen die je belangstelling hebben. In je eerste post lees ik dat je Lfs je "wederom heeft afgezet" met je gekochte vissenbestand. Dat dit herhaald mogelijk is ligt ook deels aan je zelf. Eerst kennis vergaren is noodzakelijk, zeker bij een levende have!
 
Ik zou als ik jouw was alle vissen die je nu gekocht hebt terugbrengen, zo snel mogelijk. Dan ga je eerst goed inlezen en dan kiezen wat voor vissen je wil. Verdiep je in welke omstandigheden ze nodig hebben, met hoeveel ze bij elkaar willen zitten, welke waterwaarden, welke temperatuur, hoe groot het aquarium minimaal moet zijn, misschien het aquarium nog anders inrichten, extra planten enzo.
Op dit forum vind je veel goede informatie en op aquainfo.nl staat ook enorm veel relevante informatie. Als antwoord op je vraag, opgelicht door LFS of niet? Ja. Absoluut, maar dat is eerder je eigen schuld dan de schuld van de LFS, want je hebt deze fout eerder gemaakt.
 

Terug
Bovenaan