Wat is er nieuw

Opstart Rio400 (Enforcer)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Enforcer
  • Startdatum Startdatum
E

Enforcer

Guest
Ik ben bezig met het opstarten van een Rio400 sinds begin deze maand. Momenteel ziet deze er zo uit:

hVgJRtU.jpg

Adviezen zijn altijd welkom... deze week nog wat meer plantjes kopen, alleen er is zoveel keus.... help ? 🙂

Moet een gezelschapsbak gaan worden met leuke planten en visjes... maar alles rustig aan hoor

Leuk! Misschien wat hoge planten voor achter? Vallisneria bijvoorbeeld. Wat meer hout zal denk ik ook niet misstaan. Weet je al wat voor vissen je er in wilt houden?

Ziet er netjes uit.
Ik zou er persoonlijk wat meer snelgroeiers in doen vooral in de opstart fase.

We beginnen altijd met een goede dosis geduld, laat maar groeien.

Ik zou alleen die naaldvis wat meer uit elkaar halen en alvast naar de kapper brengen, hiervan gaat hij lekker groeien!
http://www.youtube.com/watch?v=5xa9O3AYDhI

Geef je ook plantenvoeding en CO2?
Mooi formaat bak! En welkom op het forum.

Leuk gedaan al! Heb je al een idee over vissenbestand?

Fijne maat bak!
Je bent al flink op weg. Succes.

Thnx voor de reacties!

Ik heb zelf nog niet echt een idee wat het vissenbestand moet gaan worden, daar moet ik me nog in gaan verdiepen. Momenteel kijk ik mijn ogen uit bij de bakken van o.a. Ronald V & Pum en Crash Cowboy, dus ik denk dat er daar wel een paar namen tussen zitten die hier ook wel in zouden kunnen. Zoals gezegd, tips zijn altijd welkom, ben nog maar een beginner 🙂

Ik heb momenteel Profito, Easycarbo en Ferro staan en dat begin ik een beetje rustig te doseren. Een echte CO2 installatie zit er (nog) niet in...

Ik denk dat je nu maar eens over een bestand na moet gaan denken, dan kun je daar de bak een beetje op inrichten.
Het zou jammer zijn dat je misschien enkele vissen niet kunt plaatsen omdat je bak er niet geschikt voor is.

Je bak zit er trouwens heel gaaf uit.
Die achterwand past goed bij het hout wat je hebt!

Week 3:
lVu7Pfheo3SMgnjGBq6iiuTFMOFdHGj0.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan