Topicstarter
Topicstarter
FemkeNikita
Guest
Oh joh! Is zo'n slak mooi en leuk om erbij te hebben? Waar kan ik zo'n slak krijgen? Hebben ze veel eten nodig? Ik wilde sowieso een slak erbij maar dan wel 1 die ik zelf uit kies, haha.
Ik heb nu zand in de tijdelijke bakken en kan goed zien hoeveel ze poepen, dat is veeeeeeel! Ik sta ervan te kijken hoeveel poep er uit zo'n klein visje komt en de drollen zijn ook mega groot! (Oke waarschijnlijk een beetje uitgezet door het water, hihi) Ze vinden het zand onwijs leuk, zijn lekker aan het grondelen. En ik gebruik nu Easy Life Voogle, ben benieuwd hoe ze er van opknappen!
Ik heb nu zand in de tijdelijke bakken en kan goed zien hoeveel ze poepen, dat is veeeeeeel! Ik sta ervan te kijken hoeveel poep er uit zo'n klein visje komt en de drollen zijn ook mega groot! (Oke waarschijnlijk een beetje uitgezet door het water, hihi) Ze vinden het zand onwijs leuk, zijn lekker aan het grondelen. En ik gebruik nu Easy Life Voogle, ben benieuwd hoe ze er van opknappen!

) had een eivormig lijfje en was duidelijk minder snel dan de andere twee. Nu heb ik 3 fantails met vergelijkbaar zwemvermogen. Moor en fantail gaat ook goed. Maar als je voor types als pearlscale of hemelkijker gaat kun je die beter niet met gewone fantails houden. Oranda en ryukin worden heel groot, en volgens mij de ranchu ook. Het is dus best wel even puzzelen, en vergeet ook de invloed van je inrichting niet. Telescoopogen zijn ook kwetsbaarder i.v.m. decoratie. Veel van die kwetsbare sluiers worden daarom nogal eens " bare bottom" gehouden. Vooral als ze in paarstemming komen kan het er nog wel eens ruig aan toe gaan, is mij verteld