Roomsnoes_06
Well-known member
- Lid geworden
- 2 augustus 2022
- Leeftijd
- 23
Ons nieuwe bakje met waterval gaan we vullen met osmosewater. Het word een waar paradijs voor cardina garnalen. Nu ben ik niet zo bekend met osmosewater, alleen voor het zee aquarium. Ik las op internet dat je kraanwater kan mengen met osmosewater. Nu heb ik ons kraan water getest en vraag ik mij af of deze waarden goed zijn, voor 50/50.
Wat zouden wij dan nog moeten toevoegen aan het mengsel osmose/kraanwater om een goed habitat te maken voor de garnalen. Ik wil het graag zo simpel mogelijk houden omdat iemand zonder dat diegene er verstand van heeft, de bak gaat verzorgen tijdens de vakantie.
Voor onze zoutbak vragen wij ons af of gedemineraliseerd water hetzelfde is als osmosewater. Wij hebben zelf geen apparaatje, maar gaan nu elke keer naar de aqua zaak bij ons in de buurt.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Wat zouden wij dan nog moeten toevoegen aan het mengsel osmose/kraanwater om een goed habitat te maken voor de garnalen. Ik wil het graag zo simpel mogelijk houden omdat iemand zonder dat diegene er verstand van heeft, de bak gaat verzorgen tijdens de vakantie.
Voor onze zoutbak vragen wij ons af of gedemineraliseerd water hetzelfde is als osmosewater. Wij hebben zelf geen apparaatje, maar gaan nu elke keer naar de aqua zaak bij ons in de buurt.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.