Wat is er nieuw

Opstartwormpjes?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Niwla
  • Startdatum Startdatum

Niwla

Well-known member
Lid geworden
29 december 2015
Vandaag in mijn nano Cube, waar ik 2 dagen geleden een "flinke" groep Taiwan bee's gezet heb, onderstaande wormpjes voor het eerst waargenomen.
Het is zeker geen hydra en volgens mij ook geen planaria. Zijn dit onschuldige opstartwormpjes?

[video]fwPIsFgqpYo[/video]

Die zou het in mijn bak geen 0,5 seconde uithouden 😛

Hap slik weg 😛

Vissen zijn er doorgaans wild op.

C�dric Vleminckx zei:
Nou,,dan heeft het nog een voordeel ook.

Moet je wel vissen in die bak hebben 😉

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ben weer gerustgesteld!

Ze kunnen voor de garnalen in elk geval helemaal geen kwaad hoor en wij hebben ze ook wel gehad en na enige tijd waren ze toch weer verdwenen.

Niwla zei:
C�dric Vleminckx zei:
Nou,,dan heeft het nog een voordeel ook.

Moet je wel vissen in die bak hebben 😉

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik ben weer gerustgesteld!

Haha, dat is ook weer waar.

Tegen dat je vissen hebt, zijn ze misschien weg.

Als ze dan nog niet weg zijn, hebben je vissen al direct een leuke verwelkoming.

Volgens mij is het een garnalen bak met hoge gradatie garnalen Cedric en daar komen denk ik dus geen vissen in 😉.

jessicapilon zei:
Volgens mij is het een garnalen bak met hoge gradatie garnalen Cedric en daar komen denk ik dus geen vissen in 😉.

Oh, dan is het vorige bericht niet van toepassing :d.

Maar hoelang blijven de opstartwormpjes in je bak ?

Tja, dat is iets wat ik niet durf te zeggen. Ik weet dat ze geen kwaad kunnen voor de garnalen maar waardoor ze zomaar er zijn of verdwijnen is mij ook niet bekend.

Wij hadden ook geen vissen bij de garnalen maar raakten die wormpjes wel weer kwijt.
Tenzij het aan mn bril heeft gelegen dat ik ze niet meer zag

Meestal verdwijnen ze inderdaad (naar de Noorderzon?) maar het viel me op dat ik in 1 van mijn oudere bakken er nog wel eens eentje zag fladderen.. misschien de trein gemist? 😉

Wanneer komt er nou eens een album van je bakjes Mark? 😉

Ja, raar dat ze verdwijnen, we zullen waarschijnlijk nooit weten naar waar ze op vakantie gaan :d.

jessicapilon zei:

Klopt! De wormpjes zitten in mijn bak met Taiwan bee's. Erg duur visvoer 😉.
Daarom komt daar, op een paar slakken na, verder niks bij in.

C�dric Vleminckx zei:
Ja, raar dat ze verdwijnen, we zullen waarschijnlijk nooit weten naar waar ze op vakantie gaan :d.

De eeuwige jachtvelden denk ik 😉. Vooral buiten het seizoen erg voordelig. Hahaha

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan