Rick.J
Well-known member
- Lid geworden
- 31 januari 2022
Hallo, helaas ben ik genoodzaakt om mijn huidige aquarium rio180 te verkopen omdat ik hier geen goede plaats meer voor heb. Hij staat na de verhuizing in het donker in een hoek en kijk er nog geen 5 minuten per dag naar. Dit is natuurlijk zonde (en ook van alle investeringen in de bak) en wil eigelijk nog geen afscheid nemen van de hobby. Ik zit dus in een dubio, deze bak laten staan er er elke week veel werk aan hebben en er niets voor terug krijgen, de bak verkopen met tegen zin en dan maar hopen dat mijn vissen goed terecht komen. Of toch een stuk kleinere bak kopen voor op mijn bureau of kast zodat ik nog iets kan behouden van wat ik heb en deze leuke hobby kan voortzetten. Vind de bakken van biorb erg mooi (60l) maar deze zijn dan weer rond en hoor hier wisselende verhalen over. Nu is mijn vraag wat ik nog met mijn vissen bestand kan in een kleinere bak en ik hoor graag wat advies over kleinere “design” aquariums en wordt er bij kleinere bakken ook gewerkt met co2? Ik heb nu eenmaal een mooie set waar ik waarschijnlijk amper iets voor krijg.
Visbestand:
Kardinaal terta 15x
Corydoras sterbai 3x
Corydoras stripe groen en oranje
Otocinclus 7x
Regenboog haai 3x
Rainbow shiner 1x
Clown barbeel 3x
Ancistrus goud albino 2x
(Woon je in regio zuid limburg, stuur me een bericht als je eventueel wat van dit visbestand wilt overnemen. Heb meer vertrouwen in de leden van dit forum dan willekeurige marktplaatskoper)
Visbestand:
Kardinaal terta 15x
Corydoras sterbai 3x
Corydoras stripe groen en oranje
Otocinclus 7x
Regenboog haai 3x
Rainbow shiner 1x
Clown barbeel 3x
Ancistrus goud albino 2x
(Woon je in regio zuid limburg, stuur me een bericht als je eventueel wat van dit visbestand wilt overnemen. Heb meer vertrouwen in de leden van dit forum dan willekeurige marktplaatskoper)