B
Bertus †
Guest
Wist ik al. nog.
opgezocht.
opgezocht.
Hoeveel heb je er gekocht van elk ?Ik heb trouwens net nieuwe vissen gekocht!
Apistogramma sp. Tame
Nannostomus beckfordi
Corydoras sterbai
Dat ziet er echt bijzonder uit! Leuk maar vrij lastig denk ik?
een paartje apistogramma tameHoeveel heb je er gekocht van elk ?
ooh okee! dat moet je dan inderdaad net allemaal weten!Nee, hoor. en goed beplante bak, veel alg!!. Hebbe ze goed te eten. en komkommer.
een paartje apistogramma tame
5 potloodvisjes 2 mannetjes en 3 vrouwtjes
en 4 corydora's !
de apistogramma sp tame is een heel nieuw soort cichliden, waar ik gelukkig veel informatie over heb gekregen in de winkel. want op internet is er heel weinig tot niks over deze vissen te vinden! omdat het vorig jaar alleen nog maar wild vang is geweest, nu pas worden ze een beetje gekweekt. heel interessant visje dus
echt waar? dat wist ik niet ... maar zolang ze hun eigen territorium hebben gaat het toch ook goed?Zijn leuke vissen, ja. Zouden eigenlijk eigen bak moeten hebben ,he.
oh super!! dankjewel! hhahaha!Apistogramma Sp. D33 | - AquaForum.nl
https://www.aquaforum.nl › ... › Cichliden: Amerikaans
22 jul. 2017 - ... Sp. D33. Deze Apistogramma is recentelijk voor het eerst in de hobby... ... A. Sp Tame had Ernst nog zitten, die lijkt er inderdaad erg veel op. Deze heeft de ... Ben benieuwd of je ze tot kweken zal kunnen krijgen. Maar dat ...
Ja zeker waar!!Wat zouden we zijn zonder onze Bertus he Salina,altijd staat hij direct klaar om te helpen.
Bak is 120 literHoe groot is de bak? Als ze gaan nestelen, worden het kemphanen.
Ha je bent dus niet aan je proefstuk toe.Ik heb wel eerder cichliden gehad met eieren in een gezelschapsaquarium ging helemaal prima 🙂maar dankjewel voor de tip
Ha je bent dus niet aan je proefstuk toe.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.