DanielVis
Active member
- Lid geworden
- 23 december 2019
- Leeftijd
- 27
Hallo, ik had een vraagje over de otocinclus vittatus. Ik heb namelijk een vriend die er 5 in een soort vaas had zitten (echt heel zielig), dus toen zei ik dat ik ze eventueel wel over zou willen nemen.
Nu heb ik alleen erg weinig verstand van deze prachtige onderwaterwezens. Dus zouden jullie mij verder willen helpen?
Ik heb een bak van 81*36*45 (110 liter) met daarin het volgende visbestand:
- 11 marmerbijlzalmen (Carnegiella strigata)
- 12 neon tetra's (Paracheirodon innesi)
- 7 guppy's (Poecilia reticulata)
- 1 ancistrus dolichopterus
Kunnen de otocinclus vittatus bij een ancistrus dolichopterus, of zitten die teveel in elkaars vaarwater?
Verder zit dit aquarium wel echt bijna aan zijn max qua aantal vissen, naar mijn mening. Dus ik zat te denken, ik heb ook nog een bakje met vuurgarnaaltjes (25liter), zouden ze daar ook bij kunnen, of is dit te klein?
Alvast bedankt!
Nu heb ik alleen erg weinig verstand van deze prachtige onderwaterwezens. Dus zouden jullie mij verder willen helpen?
Ik heb een bak van 81*36*45 (110 liter) met daarin het volgende visbestand:
- 11 marmerbijlzalmen (Carnegiella strigata)
- 12 neon tetra's (Paracheirodon innesi)
- 7 guppy's (Poecilia reticulata)
- 1 ancistrus dolichopterus
Kunnen de otocinclus vittatus bij een ancistrus dolichopterus, of zitten die teveel in elkaars vaarwater?
Verder zit dit aquarium wel echt bijna aan zijn max qua aantal vissen, naar mijn mening. Dus ik zat te denken, ik heb ook nog een bakje met vuurgarnaaltjes (25liter), zouden ze daar ook bij kunnen, of is dit te klein?
Alvast bedankt!