Wat is er nieuw

Otopharynx Lithobates Zimbabwe Rock bek vol?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Erwin P
  • Startdatum Startdatum
E

Erwin P

Guest
Heeft dit vrouwtje de bek vol? Ik heb hier nog geen ervaring mee 🙂

[video]https://youtu.be/lOrXx6GnGLs[/video]

Zou kunnen, gewoon kijken of ze niet eet als je voert. Dan weet je het zeker 😉

Ik zou het niet weet (geen ervaring met Malawi) maar wou even zeggen dat je prachtige vissen hebt zwemmen. Vooral de vis op 0:50 , welke vis is dat?

Sorry ik moet je denk ik teleurstellen. Volgens mij heeft ze haar bekkie nog niet vol. Je merkt het best makkelijk. Het valt ook wel redelijk op. Er hangt echt een duidelijk onderkin onder het koppie en ze komt amper meer in het open zwemmen. Maar wees maar niet bang, je gaat echt genoeg jongen krijgen!

dag Ludger,

Bedoel je die gele? Dit zijn labidochromis caeruleus ook wel yellows genoemd. Deze zitten iets meer tussen de stenen. Zijn hele leuke visjes om te zien.

Zelf vind ik deze het mooiste.
1k0.jpg

1k0.jpg

Ik heb alleen geen flauw idee welk soort dit is. Weten jullie het misschien? De verkoper wist het ook niet. maar ik vond hem zo mooi dat ik hem mee heb genomen🙂

Geen idee welke vis dat is, maar ik vind hem ook prachtig! Ik zou het alleen niet aandurven om zo'n vis mee te nemen zonder te weten wat het is. Kan zomaar zo zijn dat je een enorme rotzak heb meegenomen, wat je uiteraard niet merkt als ze in de winkel rondzwemmen. Hopelijk is dit voor jou niet het geval!

Ik heb zelf ook niet heel veel vestand van malawi's, maar vind hem aardig op de Protomelas taeniolatus lijken. Maar goed ik ben geen expert, dus pin me daar niet op vast 😀

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan