milwauker
New member
- Lid geworden
- 29 september 2022
- Leeftijd
- 32
Zoals de titel al zegt hebben wij een overleden kongo tetra. Ik zag de vis een tijdsbestek van een paar uur heel erg achteruit gaan. Ik denk dat het hele process nog geen 10 uur heeft geduurd.
Het begon met een dikke buik en een rode vlek. De vis was toen ook boven in de bak aan het hangen. Hierop heb ik een aquarium gevuld en wilde de vis hier in doen. De vis begon toen al raar op en neer te zwemmen in het grote aquarium en heb hem snel overgeplaatst. De vis bleef nog enige tijd zwemmen/hangen en draaide op een gegeven moment op z'n zij en was weg.
Water waardes van het grote aquarium op het moment van overlijden.
Nitriet 0
Nitraat 18mg/l
Gh 4
Kh 3
Ph 6,6
Chloor 0
Co2 20mg/l
hebben jullie enig idee wat er mis kan zijn? Ik verlies liever niet meer vis. Al ziet de rest en top uit en eet geweldig
Het begon met een dikke buik en een rode vlek. De vis was toen ook boven in de bak aan het hangen. Hierop heb ik een aquarium gevuld en wilde de vis hier in doen. De vis begon toen al raar op en neer te zwemmen in het grote aquarium en heb hem snel overgeplaatst. De vis bleef nog enige tijd zwemmen/hangen en draaide op een gegeven moment op z'n zij en was weg.
Water waardes van het grote aquarium op het moment van overlijden.
Nitriet 0
Nitraat 18mg/l
Gh 4
Kh 3
Ph 6,6
Chloor 0
Co2 20mg/l
hebben jullie enig idee wat er mis kan zijn? Ik verlies liever niet meer vis. Al ziet de rest en top uit en eet geweldig