Je kunt altijd een bod uitbrengen als je de bak wilt. En dan is het een kwestie van ja of nee. Het enige wat telt als je alles op een rijtje hebt gezet is dat je er een goed gevoel bij hebt.Ik moet nog even nadenken over de prijs die is best fors (€450). Met buitenfilter en allerlei extra’s.
Ja klopt maar dan moet je met diverse mensen afspreken en vaak is het in de praktijk zo dat veel niet komen en dan zit je steeds maar te wachten.Ja Marktplaats zit vol met tokkies en gekkies Sjon.
Beste kun je alles los verkopen, dan beur je nog het meeste.
Wat voor nieuwe ledverlichting?... nieuwe LED verlichting ...
alleen de tank of ook de rest, magneetventiel,etc? dus volledig set en welke?en CO-2 tank
Dennerle voedingsbodem
en CO-2 tank.
..... En de mogelijke risico''s wat zich ""mogelijk'' mee brengt ivm eerder stuk gaan o.a.. ( heb je altijd wel bij 2de hands, maar voor deze prijs....)Pfff..ik begin nu te twijfelen.. wat is nu wijsheid.. is toch een bedrag wat je neertelt…

Het is jouw keuze uiteraard maar je kunt voor die prijs denk ik dan beter een nieuw aquarium aanschaffen. Mocht er dan een probleem zijn heb je een aanspreekpunt wat betreft garantie.Pfff..ik begin nu te twijfelen.. wat is nu wijsheid.. is toch een bedrag wat je neertelt…
De CO-2 bemesting heeft hij nu in zijn andere tank.
Ik heb wat extra vragen bij hem neergelegd over de CO-2 en de verlichting.
Van harte dan maar met je vader.Hij is al op leeftijd (vandaag 81 geworden🥳🥳)
Dank je😊Van harte dan maar met je vader.
Ik zou een nieuwe bak kunnen kopen en op MP een onderkast, maar dan ben ik er nog niet..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.