Wat is er nieuw

palu van Tankton

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tankton
  • Startdatum Startdatum
T

Tankton

Guest
Hoewel het niet precies een aquarium is, heeft het toch ook een (klein) verwarmt watergedeelte en staan er moerasplantjes in. Dus ik dacht, ik mag dit vast wel posten.... O-)

Mijn bakkie, 40x40x70 (LBH), een liter 10 water er in (26C) en verlicht met 3x3watt LED en 1x50watt halogeen.

Er zit nog niets levends in behalve wat vliegjes, wormpjes en gammarus. Maar uiteindelijk moet er een groepje vampierkrabben in komen. Mocht ik die krengen ergens kunnen vinden voor een schappelijke prijs 🙁

Had hem een maand of 2 geleden al opgestart, maar door een verkeerde tegellijm heb ik het grootste gedeelte weer moeten afbreken en opnieuw moeten bouwen. Zo gezegd, zo gedaan. Draait nu een weekje of 2 met de meeste planten en ze beginnen een beetje aan te slaan 🙂

[img=800,1422]http://i.imgur.com/RkAskzJ.jpg[/img]

T7XyjFU.jpg

m7hXv47.jpg

zqmd4za.jpg

DH4XUHO.jpg

couqqIT.jpg

Erg mooi :thumbs:

Mooi, fris en natuurlijk, en dat in zo'n klein bakje!

Vind dit altijd heel mooi, deze ziet er ook zeer mooi uit.

Jaloers!! Zou er ook heel graag 1 willen...heb nu nog geen plek helaas. Heb je die zijkanten enz. zelf gemaakt?

Jaloers was ook meteen mijn eerste reactie 😛
Mooi, dat zou ik eens mijn 160l defect is ook graag willen!

Proficiat!

Je kan er ook landheremiet kreeften inhouden. Dan kan je er ook nog gifkikkers bij houden (let wel op veel gifkikkers kunnen verdrinken in water.)

nekoneko zei:
Je kan er ook landheremiet kreeften inhouden. Dan kan je er ook nog gifkikkers bij houden (let wel op veel gifkikkers kunnen verdrinken in water.)
Op zich wel, maar heremietjes hebben zeewater nodig en dat wil ik niet. Ook niet als los poeltje 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan