Wat is er nieuw

Pangio kuhlii?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Inuz
  • Startdatum Startdatum
I

Inuz

Guest
Ik zag deze laatst in de winkel, en ik vond ze zo leuk.
Nu kunnen ze volgens seriously fish op een temperatuur van 21-26graden. Maar volgens andere sites zitten ze liever wat warmer?
Mijn lido is 22 graden 's nachts op zijn koudst en overdag rond de 24 graden, zonder verwarming.
Kan ik ze er nog bij de lido in doen?
Bestand is/word:
14 corydoras habrosus
3 dario dario
15 rasbora galaxy
8 ringbandsnoekjes
5 waaierhandgarnalen
x aantal cr's

Of wordt het dan te vol? of te druk op de bodem?
Zou de p. kuhlii beter straks bij de choco's kunnen? De bedoeling is om die op ongeveer 26graden te houden...

ik zou het persoonlijk te druk vinden op de bodem die is al helemaal volzet

Ja op zich valt het wel mee, de cory's zijn niet groot en de dario dario zitten gewoon in/om het hout...
Ik zou zo de cory's wel uit willen breiden naar 25... maar vond de kuhlii ook wel een idee, vandaaar

Voor kuhlii's vind ik 60 cm krap, en al helemaal met andere bodembewoners. Ik denk dat je bakje wel vol zit eigenlijk.

Cory's naar 25? Dat word wel h��l vol.

nee, ik snap het.
zat zelf ook al te twijfelen, vandaar dit topic.

ja lijkt me wel kunnen, ik vind 14 nu maar weinig. maar dat komt later, wil zelf even opkweken 😉 als het toch te vol wordt kan ik ze altijd nog verkopen en heb ik geen geld/visjes "verspild"

Vind eigenlijk 14 cory's zat voor zon bak en zou er niks meer bijzetten.
Vind het nu al lekker vol 😛 .

Zou ik inderdaad niet doen. Kuhlis zijn redelijk drukke zwemmers (als je ze ziet). Je Corys juist op hun rust gesteld. Bad combination to me (Sh*t Regilo Tuur komt weer in me naar boven).

Ok� 🙂

Misschien dat ik de cory's ook wel genoeg vind als ik het hele visbestand in de bak heb hoor, is ook iets voor later.
Kuhlii komt er dan niet in.
Bedankt Aad en de rest.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan