Paprika


amanda27

Well-known member
Lid geworden
27 april 2012
Berichten
1,059
Hoi,

Kan ik aan mijn ancistrus cf cirrhosus en corydorassen paprika voeren? Zo ja, hoe geeft ik dit dan? Rauw of.....?
 
Ik heb ook nog ijsbergsla liggen eventueel
 
Wij leggen geregeld voor elke ancistrus een kwart rode paprika in de bak. Die eten ze samen met de garnalen en de slakken en sommige visjes op. Ze zijn er hier dol op.
 
Wij leggen geregeld voor elke ancistrus een kwart rode paprika in de bak. Die eten ze samen met de garnalen en de slakken en sommige visjes op. Ze zijn er hier dol op.
Rauw? Of eerst koken?
 
Wij doen het rauw, net als courgette.
 
Het heeft hier best een tijdje geduurd voor ze van de groente gingen eten. Ook de 2e soort duurde weer even. Nu duiken ze overal gelijk op af, en beginnen aan de planten als we te lang hebben gewacht met groente.

Wij laten het trouwens wel een dag of 3 in de bak liggen, daarna zitten er alleen slakken op, op de laatste restjes, en dat scheppen we met slakken en al weg.
 
Het heeft hier best een tijdje geduurd voor ze van de groente gingen eten. Ook de 2e soort duurde weer even. Nu duiken ze overal gelijk op af, en beginnen aan de planten als we te lang hebben gewacht met groente.

Wij laten het trouwens wel een dag of 3 in de bak liggen, daarna zitten er alleen slakken op, op de laatste restjes, en dat scheppen we met slakken en al weg.
 

Bijlagen

  • 20210806_191538.jpg
    20210806_191538.jpg
    105.4 KB · Weergaven: 141
Ik dacht even , "paprika", da's toch niet zo tof omdat het een lid van de peperfamilie is. Maar toen ging ik het opzoeken, en wat blijkt, paprika bevat helemaal niets van dat scherpe stofje. Ik ga het ook proberen, kijk of mijn L144 het misschien ook lust.


1629544629796.png
 
Ik geef vaak een stukje paprika en daar zijn de vissen gek op. Ik kook het verder ook niet en het gaat bijna helemaal op. Wat over blijft is een heel dun velletje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Drup

Terug
Bovenaan