Pas op met baby vis en doperwten


don1262

Well-known member
Lid geworden
16 september 2022
Berichten
2,677
Ben er kort geleden achter gekomen, dat mijn ancistusbabys erg makkelijk vast kunnen komen te zitten in het velletje van de doperwt. Als ze net groot genoeg zijn dan komen ze er niet goed uit, en ze kruipen er graag in omdat ze daar de erwt vinden.

Het gevolg is dat je in eens doperwten langs het glas hebt zwemmen. Mn arme ancistus kwam niet los die heb ik moeten helpen. Hij oogde al uitgeput dus weet niet hoelang dat al bezig was. Dus voortaan haal ik het velletje er van af!

Gewaarschuwd mens telt voor 2 😄
 
Wij geven ze aan de sluiers en volgens mij is het wel voor de meeste mensen bekend dat je ze zonder velletje moet voeren en desnoods nog in stukjes moet maken.
 
Wij geven ze aan de sluiers en volgens mij is het wel voor de meeste mensen bekend dat je ze zonder velletje moet voeren en desnoods nog in stukjes moet maken.
Weet niet ik vond de argumenten die gebruikt werden niet echt van toepassing voor mij 😜 mn aquaruims zijn te schoon ik probeer ze met organische materie viezer te maken. Dode planten haal ik er ook niet uit ik prop er gewoon een nieuwe plant bovenop 😂 heb gisteren een uur er over gedaan om 3 planten te planten en nog een uur om de volgende 5 te planten. Maargoed ik zag nog een plekje in mn kom 😂 dat kunnen we niet hebben!
 
Naast er in vast komen te zitten (blijkbaar🤣) kunnen vissen er ook in stikken...ik zou voorzichtig zijn met velletjes van doperwtjes.
 

Terug
Bovenaan