Patrix goes Malawi


Thanks,
Ja, aquarium is om precies te zijn 100 x 50 x 45.
Dat het breed lijkt komt denk ik door de ruimte in het midden, en de stenen, tja, gewoon in de bak leggen :DD

Ook valt een deel van de vooruit weg achter de plint onder (5cm) het glas wat je ziet is maar 38 cm, tov 100cm breedte (dus een soort breedbeeld effect)
De vissen zijn ook nog niet volgroeid, de grootste is 8cm.
 
Leuk topic Patrix. Leerzaam en mooie foto's (y)
 
Prachtige bak en samenstelling qua vissen hoor. Verbaas me dat je 16(?) Mbuna kwijt kan in een 1m bak zonder gezeur. Dacht altijd dat je dan richting 1.5m/450L moest. Waarom heb ik dit dan niet :rolleyes:
 
Dag allemaal, ja ik weet het, heeeel lang geleden.
De bak staat nog hoor en het gaat nog steeds goed met de vissen onderling, bij deze even snel twee foto's en daarmee neem ik ook afscheid van dit forum, ik heb er erg van genoten om hier van alles te delen etc. Maar de drang/zin om hier mee verder te gaan is er niet meer, dus vaarwel aan een ieder waarmee ik contact heb gehad hier op het forum, de bak blijft zeker staan.

Groet,
Patrick

IMG_20220527_093121_resized_20220527_122519302.jpg
IMG_20220527_093132_resized_20220527_122518826.jpg
 
Dag allemaal, ja ik weet het, heeeel lang geleden.
Ja te lang geleden hoor;)
Bak staat er weer mooi bij zo. Erg jammer dat je het forum gaat verlaten en ik vond het leuk om je te hebben gekend en hoop je toch stiekum hier nogeens weer te zien.
 
Laatst bewerkt:
Mooi geheel zo Patrick. Het ga je voor de rest goed man 👍. Misschien ooit nog eens tot ziens, wie weet 😉. Blijf ervan genieten!

Gr. Ed
 
Jammer dat je ons gaat verlaten, maar bedankt voor al je input hier! En heel veel plezier met je bak verder.
 
Jammer!
ik wens je nog veel plezier en succes met de hobby. Het ga je goed en wie weet tot ziens hier of elders op het www. Het wereldje is maar klein.
 

Terug
Bovenaan