Topicstarter
Topicstarter
Plankje
Guest
Dat van die goedkope TDS meter snap ik niet? Die van mij meet gewoon ppm en heeft een mogelijke afwijking van 2% staat in de handleiding.
En dank voor de opmerking over de bodem, op de zak staat ook dat de PH tussen en 6 en 6,5 zal worden...niet heel laag dus maar ik zit er ruim boven. En heb mijn zinnen gezet op (kweken met) de taiwan bee's 🙂
En dank voor de opmerking over de bodem, op de zak staat ook dat de PH tussen en 6 en 6,5 zal worden...niet heel laag dus maar ik zit er ruim boven. En heb mijn zinnen gezet op (kweken met) de taiwan bee's 🙂
Ja inderdaad, daar zou ik wel om moeten lachen. Maar als ik niet overtuigd ben van de waarden met de aanpassing van nu dan worden het andere garnalen, misschien in de combi met een paar van m'n spontaan geboren extreem king kongs. T gaat om het welzijn van de diertjes.
...maar ik wil wel zo zeker als kan weten dat alles goed is voor ik van die super mooie beestjes ga kopen dus na de aanpassing nu wacht ik weer een week of twee denk ik...dan draait de boel bijna twee maanden.