ik heb geduld hoor bestel je pakje in nederland op donderdag verzenden ze het op zaterdag is het vrijdagmorgen als het over de grens komt en dan ga het snel natuurlijk vrijdagavond had ik mijn pakje . Moraal van het verhaal : met Nederlanders moet je geduld hebben . ( Bij twijfel kijk naar John )Stefan is nogal ongeduldig
Nouja ik kan me indenken dat ze eerst even met de leverancier willen praten, en die paar dagen kan het nog wel wachten. Ik ken ze daar goed, en ben er zeker van dat als hij zegt dat hij het gaat oplossen dat dat ook gebeurd. Zij verkopen ook een product op wat de fabrikant verteld, ze kunnen niet alles eigenhandig testen natuurlijk.Tja leuk dat ze gaan overleggen maar aan de andere kant zou ik wel hebben verwacht dat de lfs zelf al met een oplossing zou komen en dat die dit later weer met de fabrikant kan regelen. Je hebt al nadeel genoeg ondervonden vindt ik en dan mogen ze wel wat behulpzamer zijn is mijn idee.
Misschien krijg je woensdag wel een vette tegoedbon voor het ongemak😉
Roep maar als je hulp nodig hebt hoor al kan ik me dat niet voorstellen met jouw voorkomen😉Ik wacht woensdag even af, en als ze niet met iets fatsoenlijks komen ga ik herrie schoppen
Ik heb mijn bekkie altijd wel bij me, moet mezelf heel vaak inhouden mijn mond te houden 😆Als je hulp nodig hebt sturen we wel Antje met jou mee .
Ja, daar zal ik inderdaad maar vanuit gaan. Ben erg benieuwd.Nou ja wel een goed teken dat ze het willen testen in elk geval Ben en het kan een slechte batch zijn.
Wij ook.Ja, daar zal ik inderdaad maar vanuit gaan. Ben erg benieuwd.
Nein, in DEUTSCHLAND!Wel bedrijf dat in Nederland zit dan?
Nee de keus is gemaakt 😛Maar na zondag komt het leuke gedeelte wil ik visjes A of visjes B of plaats ik aquarium bij voor A en B of ga ik voor ........
Dankje!Veel succes alvast Ben.
Maar het is wel de beste oplossing denk ik.
Gelukig.Dankje!
Als ik de bak wil bouwen die ik in mijn hoofd heb is het de enige oplossing, en de LFS, distributeur en Dupla hebben allemaal prima service verleend.
Wat ik ook uit mijn eigen vakgebied meeneem, er kan met een product altijd iets misgaan, het belangrijkste is hoe je het als leverancier oppakt. En dat is gewoon prima geregeld.
Ben ik opzich met je eens, maar wanneer een fabrikant zegt dat iets gecoat is en geen stoffen aan het water afgeeft dan moet je daar vanuit kunnen gaan.Gelukig.
Bij mij is het ook goed opgelost met de Oase biomaster.
LFS heeft mij een nieuwe filter gegeven. En heeft nog maanden moeten wachten voordat Oase hem weer heeft gecompenseerd.
Maar uiteindelijk is het voor iedereen opgelost.
In theorie kan zo’n bodem best wel heel goed zijn. Maar het blijft toch een ‘geschilderde’ bodem.
En net als je kozijnen blijft dat niet eeuwig goed.
Ikzelf zou daarom altijd kiezen voor iets dat uit natuurlijk materiaal bestaat. En dat is dan getrommeld of gezeefd.
Maar goed. Dat is persoonlijk.
Ik heb er naar gekeken, maar in een turfbodem kun je moeilijk planten plaatsen. Dan zit je dus al aan een bodem onder de turf.Maar om in de lijn van Marcel te blijven eigenlijk moest je in jou bak een turfbodem gehad hebben 😀
Dat is de korte samenvatting van hoe ik er ook over denk.Ik zit nu vooral met de vraag: “wie lijkt het in godsnaam een goed idee om kalksteen te lakken en te verkopen als inert grind”?
Dat is inderdaad de vraag... Al zijn er natuurlijk veel steensoorten waar kalk in kan zitten.Ik zit nu vooral met de vraag: “wie lijkt het in godsnaam een goed idee om kalksteen te lakken en te verkopen als inert grind”?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.