Planaria?


Hardloper

Well-known member
Lid geworden
12 juli 2014
Berichten
278
Locatie
Heerde
Even ter bevestiging, dit is planaria toch?

IMG_20211026_225355.jpg
 
Er is een prachtige :sick: video op YouTube, gewijd aan planaria. Iemand die dit iets zegt?
Ik probeer hem te vinden maar nog geen geluk.
 
Er is een prachtige :sick: video op YouTube, gewijd aan planaria. Iemand die dit iets zegt?
Ik probeer hem te vinden maar nog geen geluk.
Zegt me zo niks maar nu wil ik hem zien, dus dat wordt doorzoeken voor je ;)):DD
 
Ja volgens mij is die hier als eens gepost maar ik zou niet weten waar.
 
Is hier inderdaad gepost die video, vond hem maar creepy ;)
Ik heb ook geen idee meer waar erover gepost is.
 
Ik kwam wel een andere interessante tegen:



Is gelijk een waarschuwing for de topic starter. Plet zet niet, vang ze er in het geheel uit.
 
Je kan ze beter wegzuigen met een stukje luchtslang.
 
Ik kwam wel een andere interessante tegen:



Is gelijk een waarschuwing for de topic starter. Plet zet niet, vang ze er in het geheel uit.

Thanks, maar aquarium gaat helemaal volledig leeg. Dus dan zal het ook wel weg zijn lijkt me! :DD
 
Aquarium leeg of niet, de kans dat je bij een nieuwe start weer wormpjes krijgt is vrij groot. Zou zonde zijn om al die moeite en al dat geld voor niets uit te geven.
 
Toch niet om de planaria?
Nee zeker niet, is een overgekochte bak.

Aquarium leeg of niet, de kans dat je bij een nieuwe start weer wormpjes krijgt is vrij groot. Zou zonde zijn om al die moeite en al dat geld voor niets uit te geven.
Dat is niet de reden dat ik hem ombouw. Maar ik gebruik helemaal geen materialen uit de oude bak, kans lijkt me dan klein dat er wat meekomt? Ga zelfs het interne filter eruit slopen.
 

Terug
Bovenaan