Aqua-fan
Well-known member
- Lid geworden
- 2 juli 2023
- Leeftijd
- 36
Is een glazig blad ook soms niet een tekort aan co2?Floracell bevatten alleen de micro's, dus mineralen en sporenelementen. Het bevat geen fosfaat en nitraat.
Dus gaat ie het net zo slecht doen als de Didiplis uit je andere topic...
Indirect.Is een glazig blad ook soms niet een tekort aan co2?
Wat zou ik naast floracell dan nog extra kunnen geven aan de planten zodat ze het weer beter gaan doen?
Je plant heeft voedingsgebrek. Mikro's én makro"s.Help! Mijn plant krijgt opeens doorzichtige bladeren, sommige zijn vlekkerig. Zie foto.
Geef 1x in de 14 dgn afgemeten hoeveelheid floracell van HS aqua. Maar merk nu dat dit plantje het niet lekker doet...
ik heb hetzelfde probleem als TS, juist bij mijn waterpest.. heb vorige week grote bossen waterpest gekocht en ze zien er nu grijzig en doorzichtig uitFloracell bevatten alleen de micro's, dus mineralen en sporenelementen. Het bevat geen fosfaat en nitraat.
Zou iets gaan gebruiken zoals de 'complete' van aquariumbemsting.nl icm voedingscapsules bij de wortels.
Zou ook wat andere planten gaan aanschaffen zoals Belgisch groen (waterpest), Cabomba en Ceratophyllum.
Wellicht even een eigen topic aanmaken 👍ik heb hetzelfde probleem als TS, juist bij mijn waterpest.. heb vorige week grote bossen waterpest gekocht en ze zien er nu grijzig en doorzichtig uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.