Wat is er nieuw

Planten blijven doodgaan, CO2, voeding en licht in orde?

ik zie op de site van aquariumbemesting.nl dat ze een weekschema kunnen bieden. Hier word dan in aangegeven welke poeders ik moet mengen en hoeveel maanden ik ermee kan doen, dit zou dus geschikt zijn als plantenvoeding??

Bekijk bijlage 325463
Dit is prima. Denk eraan je bent ook bodembemesting nodig. Bij deze leverancier hebben een prima kleibolletjes mix, waar ik trouwens ook nog een zakje lateriet door meng, ook weer aan te lengen met water en dan kan je bolletjes draaien.
 
Ik denk dat alles nu wel gezegd is om het beter te laten gaan,
Ga eerst maar eens aan de slag met de adviezen tot nu toe gegeven en kijk of er verbetering komt.
Ik ben ervan overtuigt dat het vanaf nu beter zal gaan, maar heb wel geduld, en ga niet teveel ineens veranderen als het even niet lukt.
Succes.
 
Het komt mij ook wat groenig over op de foto. Het "fletse" kan een laag CRI of ongelijk spectrum betekenen, maar ik kan zo snel geen gegevens van de Jewel Daylite vinden. Als je geen geld hebt voor andere buizen dan houdt het snel op. Maar als minimum zou ik persoonlijk de rode led buis vervangen door een Aquastar (als ze die hebben in deze maat) of anders de Juwel Colour. Je hebt dan meer lichtintensiteit met rode en blauwe pieken en absoluut geen groenig/flets licht.
 
AquaCafe
Help Users
  • No one is chatting at the moment.
      Chat Bot: Ice78 has left the room.
      Terug
      Bovenaan