Planten groeien amper, oude en nieuwe blaadjes blijft niets van over


Even de reactie van Ton hieboven goed lezen. Anubias mag niet in de bodem staan.
Misschien kan ik het eerdere van mezelf wat beter formuleren. De anubias is een moerasplant met een wortelstok. Na verloop van tijd ontwikkelen zich wortels die richting de bodem gaan. Bij die diepere, dunnere wortels stak ik wat extra als voeding.

Een voorbeeld wat ik heb gebruikt...
 
Hi quistero.
Zoals te zien op de foto ligt de rozoom op de bodem(niet eronder) samen met een gedeelte van de wortels, goed gelezen;p
 
Mijn ancistrussen en pleco zijn ook verzot op het gekookte klokhuis van een appel, stukjes gekookte wortel, banaan, de pit van een mango. In feite alle niet al te zure groenten en fruit. Harde groenten en fruit even koken of blancheren zodat het zacht genoeg is voor ze om op te knagen.
 
Mijn ancistrussen en pleco zijn ook verzot op het gekookte klokhuis van een appel, stukjes gekookte wortel, banaan, de pit van een mango. In feite alle niet al te zure groenten en fruit. Harde groenten en fruit even koken of blancheren zodat het zacht genoeg is voor ze om op te knagen.
Dit zijn uitermate slechte adviezen, fruit is zeer slecht voor algeneters wegens de vele fruitsuikers die erin zitten, dat ze er graag op afkomen is logisch, jij eet ook liever een frietje dan een bak sla, maar het is erg ongezond voor ze
 
Maandag boodschappen halen bij heems.
Hier sneeuwt het! Lekker met de kids de straat op
 
Po4 toegevoegd.. waardes zijn oke...
Denk dat de japonica de boosdoener zijn
 

Terug
Bovenaan