Dit kan ik bevestigen. Deze groeit zeer goed bij mij. Ook voor anubias en sagittaria doen het fantastisch. Javavaren doet het wat minder bij mij, maar ik weet niet waarom dit zo is.Vallisneria
Maar alleen het water is niet voldoende... Je zou dan iets moeten vertellen over je hardware. Welke verlichting heb je precies? Je gebruikt geen CO2 of gaat dat ook niet gebruiken? Planten bestaan namelijk bij de gratie van o.m. licht, CO2, temperatuur en water.De opgesomde planten ken ik reeds, maar toch bedankt natuurlijk! Hopelijk kan het lijstje nog wat meer aangevuld worden, misschien met planten die wat minder gekend zijn?
Mos doet het bij mij niet echt goed, ik weet niet waarom. Nymphoides sp. Taiwan heb ik nu staan. Die maakt vele nieuwe stengels aan, maar hij wordt wel niet groter dan pakweg 15cm.
Voorlopig laat ik osmose even voor wat het is. Ik kijk even voor planten die het wel zouden kunnen doen in het hier aanwezige leidingwater.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.