R
Ridaro
Guest
Beste mede hobbyisten, een collega van mij is sinds kort ook bevangen door het aquarium-virus en heeft zijn zinnen gezet op het opzetten van een Hollandse plantenbak. Het aquarium waarin dit gaat gebeuren is een Juwel Lido 200. Nu ga ik hem hiermee een beetje op weg helpen om het wat overzichtelijker voor hem te houden. Ik heb de vraag gesteld of hij met een afbeelding wilde komen wat hij dan ongeveer wil en hij kwam met de volgende foto:
Nu heb ik hem al verteld dat dit niet heel eenvoudig is maar hij is vastbesloten. Nu is dus de vraag welke planten dit zijn en of deze enigzins te houden zijn door iemand met een medium hoeveelheid aan ervaring? Of zijn er betere alternatieven die bijna hetzelfde resultaat zullen geven op termijn? Ik ben zelf niet zo heel sterk in het identificeren van planten, dus vandaar dat ik het hier maar vraag aan de experts 😎
Nu heb ik hem al verteld dat dit niet heel eenvoudig is maar hij is vastbesloten. Nu is dus de vraag welke planten dit zijn en of deze enigzins te houden zijn door iemand met een medium hoeveelheid aan ervaring? Of zijn er betere alternatieven die bijna hetzelfde resultaat zullen geven op termijn? Ik ben zelf niet zo heel sterk in het identificeren van planten, dus vandaar dat ik het hier maar vraag aan de experts 😎