Alexander
Well-known member
Ik raak er echt gefrustreerd van. Ik ben vrijwel elke dag de planten steeds weer terug de bodem in aan het duwen. Dit doe ik met een lange pincet speciaal voor aquascaping. Maar toch komen de stengels weer omhoog. Vooral van de Cabomba Aquatica, maar nu ook van de Alternathera, die ik eerst wel aan een gewichtje had vastgemaakt..
De stammetjes van deze planten zijn ook wel erg smal en hebben nog niet echt wortels om stevig te blijven staan. Hebben jullie misschien een handige tip om de stengeltjes in de bodem te houden?
Ik dacht eerst dat de Corydoras dit veroorzaakte, maar blijkt dat de Neons nu net zo goed lekker tussen de stengels zwemmen waardoor ze met een geringe aanraking al los kunnen komen..
Vandaag is het wel erg extreem:
De stammetjes van deze planten zijn ook wel erg smal en hebben nog niet echt wortels om stevig te blijven staan. Hebben jullie misschien een handige tip om de stengeltjes in de bodem te houden?
Ik dacht eerst dat de Corydoras dit veroorzaakte, maar blijkt dat de Neons nu net zo goed lekker tussen de stengels zwemmen waardoor ze met een geringe aanraking al los kunnen komen..
Vandaag is het wel erg extreem: