Tja, DPD, DHL, PostNL allemaal een pot nat. Meestal gaat het goed. Soms gaat het niet in een keer goed. en heel soms gaat het helemaal niet goed en krijg je de producten heel erg laat of zelf helemaal niet.
De leverancier heeft een overeenkomst met de bezorgdienst, de ontvanger niet. Dus de leverancier kan een "onderzoek" aanvragen om na te gaan waar de producten zich bevinden.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit niet gewoon opgelost wordt door de webwinkel al duurt het wat langer. Wanneer je particulier iets gekocht hebt is het probleem veel groter. Dan kan je nl fluiten naar je spullen en geld.
De leverancier heeft een overeenkomst met de bezorgdienst, de ontvanger niet. Dus de leverancier kan een "onderzoek" aanvragen om na te gaan waar de producten zich bevinden.
Ik kan mij niet voorstellen dat dit niet gewoon opgelost wordt door de webwinkel al duurt het wat langer. Wanneer je particulier iets gekocht hebt is het probleem veel groter. Dan kan je nl fluiten naar je spullen en geld.