Wat is er nieuw

Planten niet te blij met verlichting

• Onderwerp starter Onderwerp starter Erwin1992
  • Startdatum Startdatum
Nice, een beetje rondsnuffel op internet kwam ik ook al tot die conclusie 🙂
Wat denk jij van het plantenschema van Jeffrey, Ivo? En zou de Echinodorus uruguayensis een mooie aanvulling zijn voor de plaats die Jeffrey voorstelt?

Het is een leuk plantenschema, zeker.

Maar als ik jouw bak op de foto's zo zie twijfel ik of dat wel is waar je heen wilt:
Mascha&Ivo zei:
Mascha&Ivo zei:
jessicapilon zei:
Maar sommige mensen vinden een volle plantenbak mooi en hoe harder het groeit des te beter het is.
Laten we er ons dan eerst eens van vergewissen dat Erwin behoort tot die 'sommigen' 😉

~ Ivo
Zeg het maar 😉
Nou? 😉

Erwin. De uruguayensis, als je de echte al vindt, is natuurlijk ook groen. Je kan beter voor een Echinodorus ozelot red, red Devil of kleiner b�r gaan. Deze hebben roodtinten en steken beter af tegen je groene planten als sterk punt. De E. ozelot red heb ik zelf gehad en is echt een prachtplant! De grootste bladeren halen makkelijk de 50 centimeter maar dt is een kwestie van verwijderen als die eenmaal aangeslagen is.

Mascha&Ivo zei:
Het is een leuk plantenschema, zeker.

Maar als ik jouw bak op de foto's zo zie twijfel ik of dat wel is waar je heen wilt:
Mascha&Ivo zei:
Mascha&Ivo zei:
jessicapilon zei:
Maar sommige mensen vinden een volle plantenbak mooi en hoe harder het groeit des te beter het is.
Laten we er ons dan eerst eens van vergewissen dat Erwin behoort tot die 'sommigen' 😉

~ Ivo
Zeg het maar 😉
Nou? 😉
Ik hou wel van een mooie plantenbak hoor 🙂
Alleen vind ik het overdreven om extra licht te gaan geven + voeding, als de allemaal resulteert in extra snoeien..
Als de planten 'normaal' groeien en er geen algen ontstaan ben ik al super tevreden 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan