Wat is er nieuw

Planten op hout

• Onderwerp starter Onderwerp starter Peter76
  • Startdatum Startdatum
P

Peter76

Guest
Heb planten op hout geplaatst. Ga decoratie nog weg halen denk ik,is geen zicht zo hè. Krijg aquarium niet naar smaak ingericht :stom:

20170208_172639.jpg

Vaak zijn mensen veel te kritisch over hun eigen bak maar in dit geval ben ik het wel een beetje met je eens... :juggle: 😉
Als eerste kan je beter een foto in de avond maken zonder omgevingslicht aan,dat oogt al veel rustiger zonder spiegelingen.
Is verder ook een kwestie van persoonlijke smaak maar over het algemeen kan je beter niks in het midden van je bak zetten want dan verdeelt dat de bak zo in 2 helften.
Zeker geen hoge plant want die trekt enorm de aandacht.
Zou er zelf voor kiezen om de achterkant met iets van schoolbordenverf te bewerken want zo'n poster oogt heel druk en nep vaak net als de ornamenten.
Hier en daar hout en iets van mooie stenen geeft ook al een heel ander zicht maar is mijn persoonlijke mening natuurlijk en is jouw bak! 😉

Een hoge plant in het midden... Wat wel kan is werken met een solitair en die mag dan ook hoog zijn, op zo rond 1/3 deel van de bak. Mensen hebben vaak het idee dat hoge planten achterin horen maar dat hoeft niet altijd. Je kan diepte in je bak creëren door te doen wat ik hiervoor omschreef. Maar dat is natuurlijk als tip bedoelt.

Het zou idd fijn zijn als je een foto hebt zonder spiegeling en recht van voren.
Als het buiten donker is en de lampen even uit zet dan gaat dat heel makkelijk.

en dan gaan we je gewoon helpen met tips 😉
Net zo lang tot je tevreden bent met je eigen bak.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan