Planten voor verwarming


G

Guppy101

Guest
hallo

Is het verstandig om de verwarming te willen verstoppen achter vb waterpest?

Zal de verwarming alsnog goed verdeeld zijn zo of zal de waterpest dit belemmeren?

Ik had graag dat mijn verwarming wat verstopt zat. Is nogal zichtbaar in mijn aquarium.

En voor de afzuiging van de filter?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen verstopt zijn techniek zo veel mogelijk, en zonder problemen.
 
Ok, merci. Heb wat aanpassingn gedaan in mijn bakje :). Staat er veel mooier bij nu die techniek niet meer zichtbaar is
 
Zolang de stroming in je bak goed is maakt het niet uit, als er water langs de verwarming stroomt en dat dan weer verspreid wordt door de bak is het prima.
 
is gwn te warm voor ze dus stoppen met groeien en sterven af.
en als je de verwarming vergeet uit te zetten tijdens onderhoud plakken ze er mooi aan vast xD
 
is gwn te warm voor ze dus stoppen met groeien en sterven af.
en als je de verwarming vergeet uit te zetten tijdens onderhoud plakken ze er mooi aan vast xD

Is ook dom om verwarming aan te laten tijdens onderhoud, ik trek ALTIJD de stekker eruit. Heb verhalen gehoord......
 
Ik trek ook ALTIJD alle stekkers behalve die van het licht er uit en dan (heb ik op een briefje geschreven dat ALLE stekkers aan moeten)als de werkzaamheden gedaan zijn dan kan ik het NOOIT vergeten want het hangt op de voorruit en daar kijk je constant naar.
Mijn verwarming en techniek is niet verstopt net als de Skimmer maar dat stoort me niet echt.
 
Oeps, nog een chance dat jullie dat vernoemen om alles uit te zetten bij werkzaamheden. Ik heb daarstraks nog wat planten van plaats veranderd en alles stond nog op :stom:
 
Oeps, nog een chance dat jullie dat vernoemen om alles uit te zetten bij werkzaamheden. Ik heb daarstraks nog wat planten van plaats veranderd en alles stond nog op :stom:

Een heater heeft wel een systeem zodat hij vanzelf uitschakelt, maar dat moet je natuurlijk niet te vaak doen.
 
Ik denk dat het een voorzorgmaatregel is om niet geroosterd te worden :D indien er een defect moest zijn. Electriciteit en water gaan niet goed samen e
 

Terug
Bovenaan