Als je CSM+B op is zou ik voor een commercieel product gaan, met CSM+B Ben je nooit zeker van de samenstelling. De meeste producenten hebben tegenwoordig wel bruikbare planten voeding.
Maar ook duurdere😉
Als je CSM+B op is zou ik voor een commercieel product gaan, met CSM+B Ben je nooit zeker van de samenstelling. De meeste producenten hebben tegenwoordig wel bruikbare planten voeding.
Ik neem dat graag van je aan maar hoe kom je bij die informatie?Als je CSM+B op is zou ik voor een commercieel product gaan, met CSM+B Ben je nooit zeker van de samenstelling. De meeste producenten hebben tegenwoordig wel bruikbare planten voeding.
Schiet me nog wat binnen, de twee merken die ik zelf gebruikte (en waarvan ik 1 merk nog steeds heb staan) specificeren ook niet wat er precies in hun plantenvoeding zit. Doen andere fabrikanten dat dan wel voor hun micro's die je aan het water toevoegt?De meeste producenten hebben tegenwoordig wel bruikbare planten voeding.
Ja maar wie garandeert me dat dit bij commerciële voeding niet het geval is als de fabrikant de samenstelling niet vermeldt.Zover ik begrijp bedoelt hij dat in het ene zakje meer van een bepaalde stof kan zitten dan in een ander zakje. Dus in het ene zakje kan meer ijzer zitten dan het andere zakje bijvoorbeeld..
Wiskunde. 😀Ik neem dat graag van je aan maar hoe kom je bij die informatie?
Garanties geven kan ook niet hè, maar mijn bak is de jouwe ook niet. we zullen altijd kritisch moeten kijken naar wat we toevoegen. Het is in elk geval goed om te weten en om rekening mee te houden.Ik gebruik ook csm en dat bevalt goed al is dat wel van Backplay zover ik weet dus dat zit wel goed. In het verleden ook die van internet gebruikt en dat ging ook goed moet ik zeggen maar ja ik geef geen garanties😀😀.
Nee daar zitten van die korrels in die gelijk zijn aan de voedingscapsules van bijvoorbeeld Pokon. Dus geen poeder😉

Maar de voedingscapsules kan hij zover ik weet nog wel versturen. Zelf heb ik nog niet zolang geleden deze nog gehad namelijk.
Gebruik jij die john.
Gebruik jij die john.
Ik denk dat er een verschi zit in een oplossing wat makkelijk mengt als poeder.
Kortom een vloeibare planren voeding is makkelijker altijd het zelfde te maken.
Ik werk al vele jaren met de csm van aquariumbemesting of Gilles eigenlijk en heb geen slechte ervaringen daarmee.
Zijn Plantedbox en aquariumbemesting allebij van Gilles?
Uit eigen ervaring verschil in ijzer tussen 2 batches csm+b poeder. Met een zelfde stockoplossing/dosering/ijzertest schoot ik van 0,7 ppm ijzer door naar 4ppm. Ik ben voor sporen terug bij Profito.Dat ligt helemaal aan de gebruikte hardware. Wil je een goede poeder mengeling krijgen. Zul je een goede mengmachine moeten hebben.
Dus als bovenstaande klopt over de csm-b, zou ik dit poeder helemaal niet meer kopen. Ijzer en koper is nog wel te meten voor ons amateurs. Maar de overige sporen niet. En als ijzer al zo schommelt, wat doen de sporen dan?
Lijkt mij niet wenselijk.
Dat is het leuke, er zijn 2 die Gilles heten 😀Zijn Plantedbox en aquariumbemesting allebij van Gilles?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.