T
tramtram
Guest
Beste ,
Sinds kort heb ik een zooitje waterpest in mijn bakje staan en deze deden het echt prima. sinds een week heb ik het idee dat deze uitgerekt groeit en bovenin weer compact groeit. Wat ik afknip en terug plant groeit goed en na een week of 2 groeien deze weer vreemd uitgerekt. Nu heb ik al veel opgezocht en kom ik overal tegen te weinig licht hier te weinig licht daar te weinig licht hier te weinig licht daar.
Echter de bodembedekkers groeien als kool Hermanthius (hoe je dat ook schrijft)
Verder info van de bak.
ei methode
metingen doe ik niet aangezien alle planten en vissen het top doen (behalve die waterpest)
co2 dik in orde
circulatie dik in orde.
lamp is 6 maanden oud en staat 8 uur per dag aan
voedingsstoffen in orde
Alles groeit prima zelfdes de rode plant groeit lekker door zonder stagnatie
0 alg wat mij lijkt op prima gezonde bak
50% verversen per week van het water.
Ik weet niet wat ik met deze plant aan moet, sinds ik deze in mijn bak heb is de bak echt klaar en mooi want dat simpele plantje in mooie bossen is een prchtig aanzicht vind ikzelf.
iemand een idee ik hoor het graag en mijn dank is groot.
Sinds kort heb ik een zooitje waterpest in mijn bakje staan en deze deden het echt prima. sinds een week heb ik het idee dat deze uitgerekt groeit en bovenin weer compact groeit. Wat ik afknip en terug plant groeit goed en na een week of 2 groeien deze weer vreemd uitgerekt. Nu heb ik al veel opgezocht en kom ik overal tegen te weinig licht hier te weinig licht daar te weinig licht hier te weinig licht daar.
Echter de bodembedekkers groeien als kool Hermanthius (hoe je dat ook schrijft)
Verder info van de bak.
ei methode
metingen doe ik niet aangezien alle planten en vissen het top doen (behalve die waterpest)
co2 dik in orde
circulatie dik in orde.
lamp is 6 maanden oud en staat 8 uur per dag aan
voedingsstoffen in orde
Alles groeit prima zelfdes de rode plant groeit lekker door zonder stagnatie
0 alg wat mij lijkt op prima gezonde bak
50% verversen per week van het water.
Ik weet niet wat ik met deze plant aan moet, sinds ik deze in mijn bak heb is de bak echt klaar en mooi want dat simpele plantje in mooie bossen is een prchtig aanzicht vind ikzelf.
iemand een idee ik hoor het graag en mijn dank is groot.