B Bertus † Guest 4 juli 2014 #36 yoli zei: hahaha ja meer doe ik er niet in, die groeien als kolen, morgen ga ik ze halen....en de kleintjes blijven voorlopig wel in de broedbakje🙂 Klik om te vergroten... Kijk of ze waterluis hebben. voor de kleintjes.
yoli zei: hahaha ja meer doe ik er niet in, die groeien als kolen, morgen ga ik ze halen....en de kleintjes blijven voorlopig wel in de broedbakje🙂 Klik om te vergroten... Kijk of ze waterluis hebben. voor de kleintjes.
Topicstarter Topicstarter Y yoli Guest 5 juli 2014 #37 je hebt wel een mooie grote bak met veel planten, daar kunnen die kleintjes wel goed schuilen hoeveel liter is jou vis bak?
je hebt wel een mooie grote bak met veel planten, daar kunnen die kleintjes wel goed schuilen hoeveel liter is jou vis bak?
Topicstarter Topicstarter Y yoli Guest 5 juli 2014 #38 waterluis is het dan goed voor de kleintjes, even kijken of ze het hier hebben...wij hebben wel pas bacterien ingegooid
waterluis is het dan goed voor de kleintjes, even kijken of ze het hier hebben...wij hebben wel pas bacterien ingegooid
R roosen Guest 6 juli 2014 #39 waarom gooi je er bacterieen in als je filter goed is ingedraaid is dat nergens voor nodig
Topicstarter Topicstarter Y yoli Guest 15 juli 2014 #41 roosen, bacterieen hadden wij erin gegooid toen wij die nieuwe bak hadden ,daarna hebben wij het niet meer gedaan 🙂 alleen als het nodig is
roosen, bacterieen hadden wij erin gegooid toen wij die nieuwe bak hadden ,daarna hebben wij het niet meer gedaan 🙂 alleen als het nodig is