Pleco's


F

Funkycorsa

Guest
aangezien er 3 van deze monsters in mijn bak zitten van ruim 20 cm, was ik benieuwd wat deze ongeveer waard zijn. niet dat ze weg gaan maar als de andere vissen niet weg gaan word het toch vrij druk :(

1.
665778funkycorsa_0_82_20130917_193135.jpg



2.
927794funkycorsa_0_82_20130917_193121.jpg


3.
258338funkycorsa_0_82_20130917_193152.jpg
 
Foutje,Alle drie Plectostomus.
2,50 is het matje.

Doe Google afbeeldingen. Plectostomus.
 
Alle drie trouwens.
Had ze van 45 cm ,in een 1.60 bak.
Ook veels te klein.
Slopen de halve bak.
 
Bertus zei:
Alle drie trouwens.
Had ze van 45 cm ,in een 1.60 bak.
Ook veels te klein.
Slopen de halve bak.

er is geen plant veilig nee :(

oew dit is wel erg balen want ze zijn mijn schatjes.
maar voor je schatjes wil je het beste! dus ik ga eens op zoek naar een leuk huisje voor ze :)
Thanx bertus!
 
Het zijn wel verschillende vissen, op de eerste en de derde foto zie je de Pterygoplichthys pardalis en op de tweede foto staat de Pterygoplichthys gibbiceps. Ik denk dat je blij moet zijn als je ze kwijt bent.
 
Ludger zei:
Het zijn wel verschillende vissen, op de eerste en de derde foto zie je de Pterygoplichthys pardalis en op de tweede foto staat de Pterygoplichthys gibbiceps. Ik denk dat je blij moet zijn als je ze kwijt bent.

omdat ze zulke slopers zijn of vanwege hun grote?
 
Vanwege hun grote!
Heb van de week ook afscheid genomen van mijn zeilvin pleco.
Was 25cm en zat in een 128cm, is nu naar een 2 meter bak voor 2,50...
Heb er 3 maanden over gedaan voordat ik echt een beter huisje had..
 
maar ik heb een 2 meter bak,... dus 1 zou ik dan kunnen houden toch?
 
100 euro toe bieden anders raak je ze niet kwijt. :p Ze schijnen trouwens ook zeer goed te eten te zijn. :chef:
 
Botia zei:
100 euro toe bieden anders raak je ze niet kwijt. :p Ze schijnen trouwens ook zeer goed te eten te zijn. :chef:

dan laat ik ze nog even door groeien :p :chef:
 
Haha, je wilde het beste voor ze zij je toch?? Vul ze dan tenminste met een tomaten knoflook vulling ;-)
 
dschaap zei:
Haha, je wilde het beste voor ze zij je toch?? Vul ze dan tenminste met een tomaten knoflook vulling ;-)
;)
 
ze zijn toch verkocht, 10euro per stuk gekregen:)
en ze gaan nog naar een grotere bak ook ;)
 
Goed gedaan.
Ik ben destijds ook 3x Hypostomus plectomus kwijtgeraakt door een 'gratis af te halen' advertentie. Ik had ze in een 200x60 bak. Ze gingen uiteindelijk naar een 3 meter bak.
 
Goed bezig :thumbs: Welk formaat gaan ze nu heen?
 
een 250cm ;)en die man had een nog grotere bak op het oog, met een hoek :)
 
Mooi zo. Kan ie mooi door groeien ;)
 
idd was ook wel een vereiste ;)
 
Botia zei:
100 euro toe bieden anders raak je ze niet kwijt. :p Ze schijnen trouwens ook zeer goed te eten te zijn. :chef:
Ik ben mijn algeneter van 30CM wel kwijt geraakt voor�15,-! Die kwam helemaal van Groningen naar Heerenveen toe voor zoon beestje. :stars: Heb er helaas geen betere foto van.

0lv3.jpg



Nu heb ik een ancistrus van denk ik ongeveer 10cm te koop staan.
Moet zeggen dat het wel moeizaam gaat de reactie erop :)
Maar sommigen mensen hebben het er voor over ! :smitten:
 

Terug
Bovenaan