Plug and play led controller "Superfish retro led multi T5"

Ja dat weet ik, maar er moet dus ergens iets zitten wat die kleuren regelt, waarschijnlijk zit dat in de behuizing van de lamp dan.

En de sterkte van de lamp regel je ook met de afstandsbediening?
Ja de sterkte van de lamp gaat ook via de afstandsbediening
 
Dan kan deze lamp denk ik niet op een TC420, omdat de sterkte en kleurenregeling in de lamp zelf gebeurd.

Die afstandbediening hoort dus bij de lamp?

Het enige wat je kan proberen is de lamp met de afstandsbediening op 100% te zetten, en dan kan je de sterkte en tijden regelen met de TC420.
En hopelijk kan je dan de kleuren nog regelen met de afstandsbediening.
 
Dan kan deze lamp denk ik niet op een TC420, omdat de sterkte en kleurenregeling in de lamp zelf gebeurd.

Die afstandbediening hoort dus bij de lamp?

Het enige wat je kan proberen is de lamp met de afstandsbediening op 100% te zetten, en dan kan je de sterkte en tijden regelen met de TC420.
En hopelijk kan je dan de kleuren nog regelen met de afstandsbediening.
oke, en wat zou nog een alternatief kunnen zijn, ik heb gekeken naar verschillende verlichting gekeken alleen past het of niet in de kap van mijn aquarium of het is niet te koppelen aan een led controller.

Hier heb ik naar gekeken maar past niet in de kap:

dus ik ben eigenlijk opzoek naar een led balk van dit formaat: https://www.bol.com/nl/p/superfish-...-Blewzg3SKLPg2rWG6jURShxI9oN7yTUaArxcEALw_wcB

alleen dan eentje waar je alles gewoon normaal mee kan regelen en normaal kan aansluiten op een controller. suggesties?
 
Ik gok dat de lamp die nu hebt wel gaat op de TC420, maar dan moet je zoals ik al zei de lamp (voordat je hem op de TC zet) met de afstandsbediening op 100% zetten en de kleuren instellen.
Met de TC kan je dan de tijden en lichtsterkte instellen.

Maar helemaal zeker weet ik het niet, laten we dat vooropstellen., voor die 17 euro is het misschien het proberen waard? en je kan de witte lamp die je hebt dan ook op de TC aansluiten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan