Poll van 26-11-2021; Wat is je leeftijd?


Hoe oud ben jij?

  • -jonger dan 15

    Stemmen: 2 1.1%
  • -tussen de 15 en 25

    Stemmen: 28 15.5%
  • -tussen de 26 en 35

    Stemmen: 51 28.2%
  • -tussen de 36 en 45

    Stemmen: 38 21.0%
  • -tussen de 46 en 55

    Stemmen: 31 17.1%
  • -tussen de 56 en 65

    Stemmen: 21 11.6%
  • -tussen de 66 en 75

    Stemmen: 6 3.3%
  • -ouder dan 75

    Stemmen: 4 2.2%

  • Totaal aantal stemmers
    181

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 februari 2011
Berichten
120,309
Leeftijd
58
Locatie
Groningen
Soms kom je de vraag tegen hoe oud de leden momenteel zijn op het forum. Nou het leek me wel een leuk idee om dat even te peilen dus als je wil mag je de poll invullen en dus aangeven in welke categorie jij valt.
 
Tegen die tijd ben jij al met pensioen, John, dus wie zegt dat we nog een poll doen?
Nou dat wordt even lekker, waarom denk je dat we jou als beheerder hebben aangesteld? Ik ga er wel vanuit dat jij over 30 jaar die poll gaat posten en ik kan dan invullen dat ik +85 ben:deal:
 
Poe, de leeftijdstappen van 10 jaar zijn wel groot; van middelbare scholier naar werkend, of van werkende naar pensionado... Zijn toch wel hele andere categorieën binnen dezelfde categorie :p
 
Poe, de leeftijdstappen van 10 jaar zijn wel groot; van middelbare scholier naar werkend, of van werkende naar pensionado... Zijn toch wel hele andere categorieën binnen dezelfde categorie :p
Ach het is een globale indruk van de leeftijden en het is niet de bedoeling om precies de leeftijd te weten. Het was me ook teveel werk om van 1 naar 85 de keuzes weer te geven:DD
 

Terug
Bovenaan