Topicstarter
Topicstarter
JoKi
Guest
Denk je ook té sterk, zou ik beter voor die 1000l/h gaan?Oeh, die is wel heel sterk hoor
Denk je ook té sterk, zou ik beter voor die 1000l/h gaan?Oeh, die is wel heel sterk hoor
Denk je ook té sterk, zou ik beter voor die 1000l/h gaan?
Ik heb de 1000l/h wel in werking gezien en omdat deze toch niet zo gek sterk leek zei de beste man om het eerst met deze te proberen en indien té sterk mocht ik m alsnog omruilen voor de 1000. Ik zal dat dan maar doen he.Ik heb een 2000 liter op de zeebak van 85 liter en die geeft een flinke stroming. Ik denk eerder dat je het moet zoeken in pompjes van een paar honderd liter want het belangrijkste is dat de circulatie goed is maar het hoeft geen golfslagbad te zijn😉.
Ik heb de 1000l/h wel in werking gezien en omdat deze toch niet zo gek sterk leek zei de beste man om het eerst met deze te proberen en indien té sterk mocht ik m alsnog omruilen voor de 1000. Ik zal dat dan maar doen he.
Kan jij dan mss iets aanraden?Dat lijkt me verstandiger dan nu de 2000 l/h, maar toch is het nog niet echt optimaal hoor.
Kan jij dan mss iets aanraden?
Is dat niet meer een opvoerpomp Daan? Volgens mij moet je eerder dan aan zoiets denken maar dan een minder sterke:
http://www.zooplus.nl/shop/vissen/pompen_aquarium/pompen/hydor/212389
Het zou wel werken als er zuignappen aanzitten maar die zie ik niet op de foto bij de eerste link. Zo n pomp gebruiken wij als opvoerpomp in de zeewaterbak namelijk. Die pompt het vanuit de sump omhoog via een buis de bak in. Die uit mijn link zijn echt stromingspompjes. ook die gebruiken we in zeewater hier.
Nee dat doet het niet hoor, de 2000 doet dat nu ook al niet. Mist goed gepositioneerd. Dan lijkt het me dat die 1000 dat helemaal niet gaat doen.Ik heb er geen ervaring mee maar is dat niet meer voor bijvoorbeeld een Hillstreambak waar je echt lekker veel stroming wilt hebben? Ik denk dat zo n pompje van 1000 liter de planten plat gaat leggen in een bak van 80cm.
Nee dat doet het niet hoor, de 2000 doet dat nu ook al niet. Mist goed gepositioneerd. Dan lijkt het me dat die 1000 dat helemaal niet gaat doen.
Overbodig nu maar deze kwam ik toevallig net tegen:
https://nl.aliexpress.com/item/220V...Powerhead-Reef-JVP-101-EU-US/32509989461.html
800 gallons = 3028 liter800 gallon is toch meer dan 1000L?
Ja, die is dus sterker dan de sicce 1000800 gallons = 3028 liter
Nee, dan kom je uit bij dompelpompjes van superfish ofzo..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.