Gerro
Member
- Lid geworden
- 30 april 2022
- Leeftijd
- 66
Een van mijn maanvissen heeft sinds 1,5 week een Pop-Eye. Denk opgelopen tijdens een klein onderonsje met een andere maanvis uit de groep. Alleen een beschadiging aan één oog aan de bovenkant.
Ik heb advies gevraagd voor behandeling bij mijn locale aquariumspeciaalzaak De Maanvis in Nijmegen. Zij adviseerden mij om het even aan te kijken en te behandelen met Voogle, om de weerstand van de vis (vissen) te vergroten.
De waterwaarden waren overigens goed. Nu na dus 1,5 week verder zie ik geen verbetering. Ik heb wat foto's bijgevoegd. Foto's 1 en 2 waren van de eerste dag. Zoals je op foto 3 en 4 kan zien is het erger geworden.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien.
Al vast mijn dank.
Hartelijk groet van een mede hobbyist,
Gerro Klaassen
Ik heb advies gevraagd voor behandeling bij mijn locale aquariumspeciaalzaak De Maanvis in Nijmegen. Zij adviseerden mij om het even aan te kijken en te behandelen met Voogle, om de weerstand van de vis (vissen) te vergroten.
De waterwaarden waren overigens goed. Nu na dus 1,5 week verder zie ik geen verbetering. Ik heb wat foto's bijgevoegd. Foto's 1 en 2 waren van de eerste dag. Zoals je op foto 3 en 4 kan zien is het erger geworden.
Wat kan ik nu het beste doen? Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien.
Al vast mijn dank.
Hartelijk groet van een mede hobbyist,
Gerro Klaassen